Translate

czwartek, 17 listopada 2016

OSTATNIA JUŻ GAIL


Witajcie!
Na razie to ostatnia moja Gail. Nie powiem , że wzór mnie znudził , co to to nie. Przyszedł jednak czas by zacząć coś nowego dziergać. Czegoś nowego się nauczyć . Nie stać wciąż w miejscu , tylko rozwijać się drutowo.


Jeszcze w żółtych barwach udało mi się wcześnie rano zrobić te ostatnie jesienne zdjęcia. Nawet , gdyby  pojawiło się u mnie słonko , to złota jesień już dawno odeszła wraz z ostatnim spadającym listkiem. 


Moja bardzo energetyczna , ognista Gail powstała z jednego motka FILIGRAN LACE kolor 60
. Ciekawe jak zachowa się trwałość zblokowania chusty.  Zobaczymy.


Co u mnie teraz na drutach. Dzieje się bardzo mozolnie HARUNI. Zajęłam się tym wzorem za namową OLI z bloga UROCZY DETAL. Będę wytrwała , ale nie spodziewajcie się , że szybko ją pokażę. Prócz tego kończę mój SAMPLER na lnie jak zawsze. Wracam zatem do igły. Pozdrawiam .

Joanna


PS . Co z aparatem? 
No nie wiedziałam co mam zrobić , jak wybrać osobę która go przygarnie , by innych nie skrzywdzić , nie zawieźć. Dostałam , prócz komentarzy , które widać pod postem bardzo wiele wzruszających maili. Odzew był bardzo wielki , wręcz przeszedł moje oczekiwania. 
Uznałam , że aparat trafi do pierwszej osoby , która do mnie napisała w tej sprawie , czyli Beata - BEAFACTURA. Tak będzie najbardziej sprawiedliwie. dziękuję za wszystkie wiadomości od was kochane.  Mam nadzieję , że zaakceptujecie moją decyzję. Beato proszę o kontakt mailowy z adresem do wysyłki.

Do następnej akcji.
Joanna


12 komentarzy:

  1. piękna chusta,Twoje zdolne rączki wszystko potrafią wydziergać.
    Gratuluję Beacie,
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna chusta, zwiewna jak mgiełka.
    Takie zdolności są kompletnie poza moją percepcją. Nie jestem w stanie nawet sobie wyobrazić jak coś takiego można zrobić na drutach. Ja jedyne co zrobiłam na drutach to grubaśny sweter jakieś 10 lat temu no i może ze dwa szaliki. Szczerze podziwiam :)
    PS.
    Bardzo dziękuję, ciesze się ogromnie i już pisze maila.
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za maila .
      Proszę o adres do przesyłki.

      Usuń
  3. Ale przepiękna sceneria do zdjęcia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna! A kolor akurat na ożywienie smętnej pogody. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta chusta się nigdy nie znudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczna chusta. I wzór, i kolor. Gratuluję Beacie
    I pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachwycająca jest :) Ta delikatność i ulotność jest wspaniała :) Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś wrócisz do tego wzoru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. validated formulas of skin care variety are appropriate for all skin types.
    http://guidemesupplements.com/dermessence/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna... wzroku nie można oderwać... jest coś czego nie umiesz zrobić? ;-)

    OdpowiedzUsuń