Translate

poniedziałek, 17 września 2012

CANDY NA JESIENNE DNI

 

Już dawno miałam pokazać wam , co wyszło z mojego szycia maszynowego , ale jakoś tak mi uciekło w czasie. Może więc rumianki nie kwitną już na waszych łąkach . U mnie nadal jest kwietnie , choć zioła są pożądnie wysuszone. Jak wiadomo , by zachowały swoje właściwości trzeba o nich pomyśleć i zachować do zimy w lnianych woreczkach.


Postanowiłam więc uszyć dla nich kieszonki. Nie jest to typowe miejsce przechowywania suszonych listków , więc zastosowań może być wiele. Do kompletu powstała też niewielka podusia i woreczek np. na lawendę. Wszystko ozdobiłam transferem we francuskich klimatach. A żeby było jeszcze bardziej oryginalnie napisy , które owstały na bieluśkim tle zostały przeze mnie postarzone. Zrobiam to przy pomocy bardzo nagrzanego żelazka. Wyszło bardzo , bardzo klimatycznie.


Na górnym rancie organizera jest tunel , gdzie ukryłam tasiemkę , co pozwala zawiesić kieszonki w dowolnym miejscu. Kieszonki za sprawą sprytnego szycia rozszerzają się ku górze , co czyni całość bardzo funkcjonalną. Organizer pomieści wiele rzeczy , można go dokładnie wypchać wszystkimi przydasiami , na jakie ma się ochotę.


Transfer wykonałam taką techniką , że nie ma problemu z praniem , czy prasowaniem , bo jak wiadomo białe rzeczy szybko się brudzą . Nie ma na nim także błyszczących śladów po zabezpieczeniu. Po prostu zrobiony jest inną techniką niż transfer , gdzie używa się specjalnego płynu , który nakłada się warstwami , a potem namacza.


Gdy wszystko jest już jasne czas na ogłoszenie CANDY.  Jak we wszystkich tego typu zabawach zasady są niezmienne. Wystarczy tylko umieścić zalinkowane zdjęcie z terminem do 16 .10. na pasku bocznym swojego bloga i wpisać się w komentarzach , bym wiedziała z kim mam do czynienia.

Pozostało mi tylko życzyć wam szczęścia w losowaniu.
Joanna



110 komentarzy:

  1. Zapisuję się ... niesamowicie piękne prezenty przygotowałaś... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, piękne :) To ja się zapisuję, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie:) Bardzo chętnie staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne!Delikatne, subtelne z wielkim wyczuciem smaku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wielką przyjemnością ustawię się w kolejce, chociaż raczej mam małe szanse na te śliczności. Chętnych na pewno będzie dużo. :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisuje się z ogromną nadzieją :) Może na reszcie i do mnie się uśmiechnie szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja zapisze sie bardzo chetnie, piekne poduszki, zwlaszcza waleczek, ktory juz od jakiegos czasu jest obiektem moich cichych westchnien;-)
    Pozdrawiam cieplo Joasiu

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też się zapisuję, podobają mi się takie piękne rzeczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ślicznosci jak zwykle , Ty to masz dar :)))
    zapisuję sie z miłą chęcia :))
    pozdrawiam
    ag

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam. Ja też chętnie dołączę do zabawy tylko nie wiem czy będę umiała umieścić banerek na swoim blogu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo chetnie sie dopisze!Moze do mnie usmiechnie sie szczescie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja sie dopisuje chociaz w cuda nie wierze :):) Pozdrawiam i zycze wszystkim uczestniczkom szczescia.
    zapiskitakowe.blogspot.ie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ śliczności. Z przyjemnością dołączam się do zabawy. Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak miło i przytulnie się zrobiło, zapisuję się z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  15. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana pięknie szyjesz i oczywiście dołączam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne to mało powiedziane:))) Ustawiam się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również z przyjemnością dołączam do listy chętnych.
    :) Pozdrawiam serdecznie
    http://atelierpalmette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne:) zapisuję się z radością

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna nagroda! Co prawda chętnych dużo, ale może dopisze mi szczęście
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja także na końcu ogonka chętnych! Pozdrawiam! kate500@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś pięknego! Z nieśmiałością ustawiam się oczywiście również!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne rzeczy, aż grzech nie skorzystać:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudny jest ten organizer. Bardzo chętnie się zapiszę na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Skoro można trochę sobie pomarzyć, to spróbuję:)Dla takich romantycznych i starannie wykonanych prac warto pomarzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie to zrobiłaś! Bardzo staranne i nadadzą pomieszczeniu takiej przytulności! Zapisuję się :D Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejka zapewne będzie potworna, ale grzech byłby nie spróbować! Ustawiam się!
    P.S.
    Czy byłabyś tak kochana i ustawiła możliwość wyboru profilu podczas dodawania komentarzy, bo jest tylko opcja "jako konto Google"?

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też jestem chętna! Cudne rzeczy chcesz oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam serdecznie :) Pękne rzeczy,więc się natychmiast zapisuję:) Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękne rzeczy a 16.10 to dzień urodzin mojego synka więc liczę, że mi się poszczęści:)
    pozdrowienia,

    OdpowiedzUsuń
  31. Może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  32. Boże Kochany, Asieńko jak tu pięknię u Ciebie :)
    Jestem tu dziś pierwszy raz, cudownie.
    Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuję się oczywiście!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycające ! oniemiałąm , w pierwszej chwili pomyślałąm ,że to haft a to żywe zioła , bardzo pomysłowe te kieszonki a całośc niesamowita , nie mam ci ja szczęścia w losowaniach , ale po taką cudowność staję pokornie w kolejce , może tym razem mi sie poszczęści bo akurat to dzień moich imienin ha ! pozdrawiam serdecznie..
    http://zmierzchluny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jesienne dni, faktycznie, dłużą się niemiłosiernie, ale może dzięki wygranej w Twoim Candy będą szczęśliwsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny blog i świetne prace. Pełno tu inspiracji i talentu.
    Pozdrawiam
    Kasia
    kasiapap1@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zwiewne śliczności umila jesienne wieczory. Stane grzecznie w kolejce i poczekam.

    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  39. piękne rzeczy,ja choruję na takie transfery,a nie mam drukarki,tym chętniej ,jakby co przygarnę;)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Jak tu u Ciebie przytulnie. Bardzo podoba mi się twój blog. Z przyjemnością zapisuję się na takie wspaniałe nagrody.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudności niesamowite!!!! Rozmarzyłam się i licząc na łut szczęścia cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  42. śliczności , razem z córą się zapisujemy:) ma właśnie takie łóżko:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczności! Słodkie i delikatne...oczywiście, ze się zapisuję! :)
    I pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie mogę się nie skusić! Dopisuję się do długiej listy zachwyconych kolejkowiczów :)
    PS podlinkowany obrazek jest już na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem tu pierwszy raz, trafiłam z blogu Arine-Art, ale czy mogę pozostać dłużej? I mieć nadzieję na szczęście w losowaniu? :) Cudności prezentujesz, dodaję Twój blog do ulubionych i z przyjemnością będę podglądać i komentować. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolejka ogromna, ustawiam się i ja

    OdpowiedzUsuń
  47. Ależ długaśna ta kolejka. Ale nie ma co się dziwić po takie cudeńka.
    Pozdrawiam serdecznie.
    http://gusinkowegwiazdki.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  48. fajniutki komplecik, chętnie zobaczę na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Witaj
    Zazdroszczę talentu do szycia, ja jakoś nie mogę się nauczyć:( Komplecik jest przepiękny i chętnie przyjęłabym takie cudeńka:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Kolejeczka spora już ale jak tak śliczna rzecz to nie dziwię się w cale:) Staję i ja licząc na jakiś mały cud:) Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo u Ciebie miło i kreatywnie. Zostaję :-)
    I staję w kolejce po piękne rzeczy.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak tu romantycznie!!!
    Ustawiam się w kolejce po te piękności, a co...

    Pozdrawiam cieplutko
    hugmetender.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale klimatyczne przydasie! Zapisuję się na nie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja również bardzo chętnie ustawię się w kolejce :)
    http://jdarkhandmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Zapoluję chętnie na te słodziaki: roma-dobrenaspleen.blogspot.com
    Zapraszam również na moje candy.

    OdpowiedzUsuń
  56. No powiem tak-cudne te cukierki przygotowałaś...
    aż sobie je wyobraziłam u siebie, w moim nowym gniazdku:-))
    żarcik,ale może aurat, więc cichutko staję w kolejecce:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  57. I ja nie ominę okazji i dopisuję się do chętnych :)
    Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  58. ale dużo osób! ale szczęściu trzeba pomagać, więc zapisuję się i czekam :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Grzecznie staję w kolejce :)

    Zajrzyjcie do mnie :)
    http://bizuteriasutasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo ładnie Tobie to wyszło :)
    z chęcią bym to przygarnęła :)
    Pozdrawiam
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Cudny komplet. =) Uśmiecham się do szczęścia i mocno zaciskam piąstki. ^^ Pozdrawiam cielutko z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Witaj
    Nie może mnie tutaj zabraknąć na Twoim candy:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  63. Ustawiam się w kolejce po te cudności :)
    agnieszkarichter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. i ja sie zapisuje na te ciasteczka :)

    Kinga
    www.dziewczynaaraba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Wspaniałe prezenty - chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  66. i ja i ja, podbijam stawkę na samym końcu, ale już lecę czaruję swoje szczęście, w końcu kiedyś musi mi się po farcić, nawet statystycznie

    OdpowiedzUsuń
  67. ustawiam się w kolejce po te cudeńka!
    banerek umieściłam w zakładce bloga
    pozdrawiam
    marrika91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Przygotowałaś prześliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Ślicznie . :D
    http://nutinkowewypieki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. To i ja się ustawiam w kolejeczce, pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. Jaka już duża kolejka, ale i tak się też zapisuję :)

    Ps. zamieściłam na blogu inf. o wizytówkach (Gala DMC).

    OdpowiedzUsuń
  72. Jakie cudności, wprost przepękne. Dołączam do udziału w zabawie ustawiając się w tej długiej kolejce :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  73. Cudne! W najbliższej przyszłości chcę zmienić wystrój kuchni :D Pasowałby by idealnie ;) więc z chęcią ustawiam się w kolejce i z niecierpliwością czekam na wyniki ;)
    pozdrawiam
    DoroteaArt

    OdpowiedzUsuń
  74. Wszystko co robisz - robisz z wielką dbałością o szczegóły - cudnie było by mieć coś tak pięknego w domku - więc nie pozostaję mi nic innego jak stanąć w kolejce i liczyć na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Zapisuję się z radością :) Piękne cukierasy!!! Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.cudaodreki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Ustawiam się i ja na szarym końcu-może mi szczęście dopisze na Twoje cudne cukierasy:))))

    OdpowiedzUsuń
  77. Cudne, delikatne, marzę... o posiadaniu;-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Z wielką przyjemnością się zapisuję, bo uwielbiam twoje prace, a poza tym jestem ciekawa tego transferu :) Zapraszam również na candy do mnie.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  79. Cudne prezenty. I ja się dopiszę do tej długaśnej listy, może szczęście się uśmiechnie :)

    i zapraszam na moje powitalne candy :)

    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/2012/10/candy_2.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  80. Jestem oczarowana i zachwycona :).

    Zapisuję się z nadzieją, że to mi dopisze szczęście w losowaniu :).

    OdpowiedzUsuń
  81. Przepiękne. Ustawiam się w kolejce:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  82. przez przypadek zajrzałam do twojego blogga i znalazłam pełno cudownych rzeczy, często się zastanawiam jak niektórym przychodzi łatwo tworzenie tak pięknych rzeczy,
    oczywiście zapisuję się na candy.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  83. choć kolejka dłuuuga ustawię się w niej i ja! obłędne słodkości przygotowałaś :) pozdrawiam słonecznie i czekam niecierpliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Melduję, że z przyjemnością się zaopiekuję słodkościami: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Może ja też spróbuję szczęścia? :)
    http://art-ceramika.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj. Chyba nie mam szans, taka długa kolejka. Stanę na końcu, bo piękne prezenty :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie goyarose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. eh może szczęście mi dopisze- zgłaszam się

    OdpowiedzUsuń
  88. A co mi tam, stanę na końcu tej kolejki. Warto :) Pozdrawiam filmowababeczka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja również przyłączam się do zabawy.
    Piękne cukierki przygotowałaś.
    Pozdrawiam
    www.umotylka.com

    OdpowiedzUsuń
  90. ustawiam się w kolejce po słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Cudowne....cudowne!!
    Ślę barwne październikowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie :) Ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwościa na losowanie :) Pozdrawiam serdecznie :_

    OdpowiedzUsuń
  93. Kolejka jest długa, mimo to zapiszę się również.
    Pozdrawiam :)
    http://haft-szydelko-druty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. zapisuję się bo prezenty super...gratuluję talentu i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Oniemiałam jakie cudo stworzyłaś. Mam nawet odpowiednie miejsce w domu.... grzecznie ustawiam się w kolejce.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  96. no przepiękne to. jestem ciekawa jak robisz i czym robisz te transfery. zapisuję sie po cukierasy obiema rękami:-)

    OdpowiedzUsuń
  97. Grzecznie ustawiam się w kolejce po cudeńka które stworzyłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  98. Też chętnie się zapisuję. Śliczne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  99. I ja cichutko stanę w kolejce po te śliczności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce ;)
    Tworzysz przepiękne prace ;)))

    pozdrawiam,
    Mika <3

    OdpowiedzUsuń
  101. Oj, trafiłam tu na sam koniec. Może się uda. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  102. Your embroidery are amazing... Special for cosy homes:)
    http://mothersmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Zapisuję się koniecznie :)
    Zapraszam do mnie :
    http://to-co-mnie-cieszy.blogspot.com/2012/09/jesienne-candy_30.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  104. Niecierpliwie czekam na losowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Zapraszam również na moje candy rozdaniowe :-)
    http://aurinka.blogspot.com/2012/10/rozdanie-u-aurinki-2.html

    Pozdrawiam
    Aurinka

    OdpowiedzUsuń
  106. mam nadzieje ze skoro nie ma jeszcze wyników to mogę sie zgłosić :)

    OdpowiedzUsuń
  107. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  108. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń