Translate

środa, 26 lutego 2014

CANDY W KOLORACH ZIEMI


Witajcie!

Za oknem już prawie wiosna , a ja mam jeszcze coś do powiedzenia zanim rozkwitną na dobre pierwiosnki. Po pierwsze muszę powrócić do mojego Walentynkowego posta i ogłosić , kto zgadł ile serc jest w mojej kolekcji. Na moje pytanie dostałam wiele zaskakujących odpowiedzi , gdzie ilość serc zbliżała się nawet do setki. Ja jednak przeliczyłam kilka razy moje sercowe dekoracje i nie chciało mi nigdy wyjść więcej niż 47 Tak więc osobą która podała prawidłowy wynik i została wylosowana ( a muszę przyznać , że konkurencja była bardzo mizerna ) jest :


                           Aleksandra Żurek

Olu , czekam na wiadomość z twoim adresem korespondencyjnym , oczywiście drogą mailową.



Jak się bawić to na całego. Chciałoby się powiedzieć . U mnie w pracowni nastąpił martwy okres. Nic kompletnie nic mi nie wychodzi , chciałam sobie trochę poaplikować przy pomocy maszyny do szycie i klapa na całej linii . Wylądowało wszystko w koszu. Zabrałam się za haft , do którego zachęciła mnie , swoją jeszcze nie pokazaną pracą Maja 71 z bloga tymczasem , powybierałam nici , zrobiłam sobie świetny sortownik z numerami kolorów i ikonkami i co ..... i nic mi się nie chce. Utknęłam na 28 krzyżyku i walnęłam w kąt . Nie mam serca do niczego i ciągle bym tylko spała , nie mam pomysłów , ani energii . Czasem zapala mi się jakieś światełko w głowie , jakaś myśl np. zrobię to czy tamto i co ..... i nic. Nic mi się nie chce. Zmuszam się do moich codziennych zajęć , po prostu odwalam całą babską robotę i kręcę się z kąta w kąt bez większego sensu. Tak przeżyłam już 2 tygodnie. Nie pomaga mi już nawet kawa , ani piękna pogoda za oknem.



Dobra Joanno ! Powiedziałam sobie wczoraj. Coś musisz z tym zrobić , bo życie ci ucieka . Najpierw zmierzyłam sobie ciśnienie i popadłam w zadumę . Jak mam normalnie funkcjonować w społeczeństwie , kiedy wynik pomiaru ni jak nie chce przekroczyć wartości 100. Kawy nie piję , więc jak tu sobie pomóc. Pierwsze skojarzenie strzelę sobie lufkę whisky , potem przyszło opamiętanie. Takie codzienne praktyki mogą przerodzić się w alkoholizm , więc tego sposobu też nie wybrałam. Zrobiłam za to coś dla zdrowia.
Zmusiłam się do wyszukania w przepastnej piwnicznej szafie kartonika z moimi najukochańszymi reebokami , które już prawie nie mają koloru , ubrałam czapkę , rękawiczki , softshell i pobiegłam przed siebie. Nie myślałam o niczym , skupiłam się tylko na rytmie oddechu i muzyce Lorenzo Jovanotti. To był mój pierwszy raz. Teraz zastanawiam się czy dam radę dziś powtórzyć wczorajszy spontan.



Nie był to wielki dystans , najpierw szosą ok. jednego przystanku autobusowego , potem z górki do rzeki , następnie bieg przełajowy wzdłuż Brdy, z powrotem , na przełaj przez chaszcze i krzaki , ale za to w pięknej okolicy i powrót , czyli podbieg pod stromą górę. No nie powiem , że było łatwo , ale o dziwo siły witalne wstąpiły wreszcie w moje zaspane ciało. Energii nałapałam co nie miara. Co z tego wynikło ?


A właśnie to CANDY. Ruszyłam zaraz po materiał w kolorach gołej przedwiosennej ziemi i uszyłam na początek lniany bieżnik o wymiarach 128 X 45 cm i girlandę do kompletu z 3 większych i 2 mniejszych serduszek do kompletu.


To jest właśnie dziś do wygrania w moim wiosennym Candy , na bogato , komplecik dekoracyjny. Jeśli wam się spodobał to zapisujcie się , zabawa trwa do pierwszego dnia wiosny tj jak wszystkim dobrze wiadomo do 21.03.14. Wyniki pojawią się 22.03.14. Zapraszam wszystkich do zabawy. Wystarczy podlinkowane zdjęcie z datą końca CANDY umieścić na pasku bocznym swojego bloga i wpisać swój udział w zabawie w komentarzach pod spodem i liczyć na szczęście.


Bieżnik szyty jest z lekko kremowego lnu , który niestety nie nadaje się do haftu XXX , ponieważ osnowa nie jest równa z wątkiem tkaniny , co jednak nie przeszkadza w szyciu maszynowym. Wykończenie po bokach stanowi  szeroka lamówka z delikatnej bawełny z motywem serc , szarotek i jelonków.


Z tej samej materii uszyłam serca , z przodu kolor ziemi z nadrukowanym wzorem , z tyłu len jak na bieżniku.
Serca przymocowane są klejem do tkanin na skręconym bawełnianym warkoczu , który na początku i końcu ma uszki do zawieszenia dekoracji . Całość prezentuje się bardzo , bardzo uroczo. Nie chwalę się za bardzo ? Nie ! Przecież to dla was moje czytelniczki , i podglądaczki. Zapraszam zatem na CANDY.

Joanna


64 komentarze:

  1. Jeśli takie cuda powstały po jednej małej przebieżce, to jestem pod wrażeniem;)))
    Śliczności niesamowite uszyłaś! Niezwykle mi się podobają, więc z ochotą stanę po nie w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi zrobiłaś niespodziankę, i to dzisiaj, w dniu imienin :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że przesilenie Cię dopadło z tą niemocą. U mnie podobnie. Niestety ponieważ wybiec nie mogę (no bo co z Młodym), a poza tym nie lubię, to ratuję się magnezem.
    Na candy oczywiście się zapisuję, bo piękne i do tego kolorki jakie lubię ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  4. z przesileniem to wiele z nas ma niestety problem ....dobry sposób znalazłaś na doładowanie akumulatorów :) ciekawe jakie efekty będą jak zaczniesz codziennie biegać :) powodzenia !
    na candy oczywiście się zapisuję bo powstrzymać się nie mogę :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Joanno piękne przygotowałaś własnoręcznie wykonane prezenty, dlatego z nadzieja zapisuje się na Twoje Candy w kolorach ziemi, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne nagrody wykonałaś. I ja się zgłaszam po te cudeńka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakbym czytala o samej sobie..totalny marazm, niechec, lenistwo..nie wiem , jak to nazwac--ale Candy sliczne a i kopa zlapalas biegajac..Nuziaki.)

    OdpowiedzUsuń
  8. zatem licząc na szczęście zapisuję się
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej jakie piękności! Ja chcę, ja! ( jak będę umiała podlinkować, bo coś mi to nie wychodzi) tez mam niskie ciśnienie, jak mam taki "niedowład umysłu i chęci" to strzelam se tę kawkę ;) ale bieganie na pewno lepszy sposób ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakże nie zapisać się w kolejce po takie cukiereczki... dzielnie więc stawam do konkurencji :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ja , chcę te skarby ! ale jak znam życie kolejka po nie ustawi się długaaaaaaa , ale co tam warto spróbować bym potem sobie w brodę nie musiała pluć, to to co przygotowałaś to prawdziwe wymuskane cacka. Jeśli o samopoczucie chodzi to ja kawę piję ale i tak niewiele pomaga na niskie ciśnienie hi hi więc nie rób sobie wyrzutów , mam nadzieję ,że Twój stan nie jest zaraźliwy i mi się nie udzieli w tym roku he he , ochoty do robótek mam aż za dużo tylko z czasem gorzej ! pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj to niedużo się pomyliłam, bo obstawiałam 46! Niemniej jednak gratuluję Oli serdecznie!
    Ja na spadek energii pije yerba mate i rzeczywiście pomaga, a czasem rooibosa!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak czytałam to pomyślałam o lampce koniaku :) U mnie sprawę załatwia kawa :)
    A na Candy zapisuję się musowo :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie szarości to idealne dla Myszki:)
    Pozdraiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  15. Asiu piękne te Twoje szarości! z nadzieją ustawiam się w kolejce :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aktywność sportowa i mnie ratuje z takich niżów ciśnieniowych. Dziś godzinę pokijkowałam, a teraz chętnie poczekam, aż los uśmiechnie się do mnie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne serduszka to to co lubię a bieżnik rewelacyjny na wiosenny stół. Zapisuję się po te cudowności. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Próbuję szczęścia, bo ja mam takie fajne miejsce przy lustrze, gdzie wieszam takie cudne serduszka :-) i na bieżniczek też :-)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  20. Candy rzeczywiście na bogato. Zapisuję się z wielką nadzieją na wygraną. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie udało mi się z walentynkowymi serduszkami, spróbuję z tymi: szarymi, lnianymi i znów cudnymi. Bieżnik super.
    Zwyciężczyni poprzedniego Candy gratuluję, a Tobie (i sobie) energii i weny życzę
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne prace i ciekawy blog :) Obserwuję (Mary)
    Pozdrawiam. Mary
    http://atelierbymary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj, piękne rzeczy tworzysz, z przyjemnością się zapisuję i zapraszam do mnie na małe rozdanie, pozdrawiam :-) kamilar.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. To ja też się ustawię, a co! Piękności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeśli aktywność na świeżym powietrzu przydaje takiej ilości energii - wybiegam na dwór i chcę poczuć wiatr we włosach! :D

    Cudowności stworzyłaś... Byłabym głupia, nie ustawiając się w kolejce...
    Baner zamieściłam u siebie: marta-nefertari.blogspot.com.

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne cudności. Zaciksam kciuki, by szczęście mi dopisało.
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Ustawiam się i ja, licząc po cichu na szczęście w zabawie..

    Pozdrawiam,
    http://fantazje-kwiatowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw przecudny!!! Zapisuję się w biegu i z zadyszką, bo spóźniona:)
    www.adhome-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością się zapisuję, takie to cudne cudeńka, że nie można przejść obok nich obojętnie :) Banerek tutaj zamieszczam: http://nikusiowo1.blogspot.com/p/biore-udzia.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się do zabawy, piękne cukierasy przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Na takie candy to ja się po prostu muszę zapisać :)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce - cudne rękodzieła :)
    z pozdrowieniami, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna praca.Jakość wykonania na medal.Jak na złość brakuje mi takich pomysłów
    i talentu...dlatego podziwiam,podziwiam i podziwiam:)
    Ustawiam się w ogonku...może...:):) Ania
    domaajm@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne są twoje prace,wszystko takie dopracowane miodzio. Jakie cuda zapisuje się w kolejeczce może szczęście dopisze, bannerek na stronie : www.haftkrzyżykowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Jejku, moje kolory!!!! Podziwiam precyzję i pomysłowość, więc ustawiam się w kolejce!
    banerek dodany: https://wdomuiogrodziekasi.blogspot.com
    pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  36. zapisuję się do candy z ogromną przyjemnością,bo piękności stworzyłaś, i to w moich ulubionych kolorku-może wreszcie uśmiechnie się do mnie szczęście-pozdrawiam serdecznie
    k-deko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba się i to bardzo bardzo bardzo :))) zapisuję się i czekam a nóż się uda :))) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudności:) chętnie stanę w kolejce:)
    A jak tam po biegu? nie masz zakwasów?

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią powiesiłabym takie serduszka u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ciekawe co ty bys naprudokowala po maratonie :) chetnie sie ustawiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. cudne nagrody! aż wstyd nie ustawić się po nie w kolejce:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Staję w kolejce i ja z nadzieją na szczeście :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ach jakmi się podoba nagroda, staję do kolejki i czekam z nadzieją na wyniki
    kreatywnybazarek.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Ładne Candy, chętnie się zapisuję. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. ... cudowna girlanda, ze o bieżniku nie wspomnę ... serduszka cudnie wkomponowałyby mi się we właśnie wyremontowany kąt ...
    pomarzyć dobra rzecz ... cichutko zatem stoję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ustawiam sie i ja w kolejeczce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  47. A co powiesz o maratonach? ;) Ciekawe, jakby się przełożyły na wydajność przy maszynie?
    Staję do zabawy, a na Powoluśku zamieszczam banerek. U mnie za parę dni wystartuje materiałowa rozdawajka. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne serca, z przyjemnością się zapisuję (www.insideourhome.blogspot.com)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoim wspaniałym prezencie.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/.
    Ja zawsze miałam ciśnienie poniżej 100; dopiero w związku z chorobą mi się podniosło i wtedy zaczęła się "jazda".... U Ciebie jednak widać wspaniałe efekty po biegu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudne szarości!:) Bardzo mi się podoba bieżnik no i oczywiście serduszka:) Z wielką przyjemnością wezmę udział w candy :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny komplecik w moich kolorkach, grzecznie ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  52. Trafiłam do Ciebie diopiero dziś,a le jeśli pozwolisz zapisze się do zabawy :)
    pozdrawiam serdecznie
    Agnieszka

    szymańska 25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Jestem u Ciebie pierwszy raz .. ale z pewnością będę częściej :-)) To co w Candy'owej zabawie jest fajne ( oprocz nagród :)) , to właśnie odnajdywanie fajnych blogów :-))
    Dodaję do obserwowanych i zgłaszam się do zabawy :-)
    Zapraszam do siebie i u mnie zabawa będzie z GreenGate :-))

    OdpowiedzUsuń
  54. oj tak zgłaszam się :)
    obserwuje jako futrzak1694
    banerek na pasku ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Jesteś niesamowita-czytałam twój post kilka razy-i jakbym czytała o sobie-też nie mam siły na nic-moze to przedwiośnie??? no nic oczywiscie i ja staję w tej cudnej kolejce...Margolcia : klubtilda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj, z wielką chęcią wezmę udział.
    Zapraszam także do mnie na przydasiowe candy. Pozdrawiam

    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowności ! proszę i mnie zapisać na listę chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękne nagrody. Bardzo. Dlatego czekam z niecierpliwością na losowanie.
    Cuda wychodzą spod Twojej ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Rany, jakie śliczne Candy.
    Marzę o wygranej.... :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  60. śliczne rękodzieło! Ustawię się na koniuszku i będę liczyć na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ależ przepiękny blog, trafiłam do Ciebie przypadkowo i jeśli pozwolisz zagoszczę na dłużej. Cudne rękodzieło
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń