Translate

piątek, 10 lutego 2017

Le fol ABC d'été SAMPLER





Witajcie.


Wreszcie uporałam się z moją ostatnią pracą na lnie. Skorzystałam z bardziej słonecznej pogody jaką dziś zobaczyłam za oknem i obfociłam mój kolejny sampler z kolekcji HISTOIRE DE LIN.


To są już całkiem przedwiosenne ujęcia. Jakoś tak tchnęło dziś wiosną przynajmniej u mnie. Śniegu nie widać tylko zza chmur nieśmiało wygląda słoneczko. Ziemia jeszcze całkiem skuta mrozem ale można sobie już w domu hiacynta wyhodować.


Wzór Samplera zakupiłam na stronie autorki , przemiłej osóbki , wersja PDF , więc obyło się bez dodatkowych kosztów przesyłki , bo wszystko mogłam pobrać po zapłaceniu z jej strony ( link   https://histoiresdelin.42stores.com/product/Le-fol-ABC-d-ete-fichier-PDF


Bardzo miły w wykonaniu wzór , nie zbyt duży , ale też nie mały. Dobrze pracuje się z tym schematem. Nie ma chwili nudy. Najwięcej samozaparcie jak zawsze przy takich projektach potrzeba do zrobienia rameczki z kwiatków . Po kilku wyszytych motywach zna się już na pamięć co będzie dalej i nie trzeba zaglądać w schemat , choć to trochę jednostajna część tej pracy. 
 

Nie mam osobiście problemów z cierpliwością , wyznaję zasadę do celu małymi kroczkami. Tak więc co wieczór kilka krzyżyków i praca sama przyrasta. 
 

Haft jednokolorowy ma wiele zalet. Ze względu na to , iż wszystko wyszywam jedną nitką , w tym przypadku białą muliną z kłębka , nie ma potrzeby zmiany koloru , to oczywiste ułatwienie. Nie trzeba szukać odpowiedniej muliny do danego na schemacie znaczka. Lubię taką pracę zabierać na wakacje , wyszywać i rozmawiać , oglądać film lub takie tam.  Teraz gdy pracuję nad nowym projektem , o którym pisałam w poprzednim poście , to nie wchodzi w grę . Feria kolorowych mulin jest wyzwaniem , oczywiście do pokonania bez kłopotu , ale uwagi trzeba poświęcić więcej.
Zmykam zatem do moich kolorków , bo muszę trzymać się planu , by móc znów coś wam pokazać.

Joanna
 

58 komentarzy:

  1. Cudny Asiu! W pierwszym momencie zastanawiałam się skąd Ty wzięłaś o tej porze bez :P A to kwiatuszki hiacynta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Misterny wzór.. pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Asiu!Piękna prezentacja,taka wiosenna :)Serdeczności! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam monochromatyczny haft.Zabieram najczęściej taki nad wodę... ;)

      Usuń
    2. To dokładnie tak jak ja.

      Usuń
  4. Piękny samplerek, cudowny. Uwielbiam oglądać takie klejnociki, wyszukiwać i podziwiać szczegóły, tu slimaczka, tak konewkę... Jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG ale to cudnie wygląda!!!
    Aśka to jest Twoje kolejne Mistrzostwo Świata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG dzięki Elu za wsparcie za wszystko i że jesteś.

      Usuń
  6. Nie wiem czy to przez hiacynta, czy przez te motylki i pszczółki, ale zrobiłaś iście wiosenny klimat. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna już się do Polski zbliża to są fakty.

      Usuń
  7. Alez piekne cudo! Juz sobie wyobrazilam poduche z tym samplerkiem na czele... :). Przepieknie wykonalas ten haft no i fotki jak zawsze pierwsza klasa ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do ciebie i też masz piękne prace.

      Usuń
  8. Wspaniała praca.... i te maleńkie krzyżyki, niezwykle misternie zrobione:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolekcja wyszywanych cudeniek powiększyła sie o jeszcze jedną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest przepiękne :) Podziwiam Twoje umiejętności i pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny sampler - jakże delikatny:)
    Uwielbiam samplery - mają coś w sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejny wspaniały sampler wyszedł spod Twojej igły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham takie monochromy. A ten jest taki uroczy, delikatny i koronkowy niemalże.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie! delikatnie i romantycznie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała kolekcja histoire de lin jest taka. Dziękuję.

      Usuń
  15. Cudne! Od Twoich prac nie można oderwać oczu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ja też nie mogę się od nich oderwać

      Usuń
  16. I love it! Especially that you do not have to change threads! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam te Twoje dopracowane, cudne samplery! Każdy szczegół jest prześliczny! Wow! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. C U D O!! Można oglądać godzinami. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Długimi godzinami też powstawał. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  20. co za precyzja:)) za miesiąc mam kolejną wizytę u okulisty,,,może jak będę mieć okulary to w końcu powrócę do xxx...

    OdpowiedzUsuń
  21. Tworzysz cudeńka ,dla mnie arcycudeńka !zdolniacha :) pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny... lubię biel na lnie!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki całkiem Twój sampler. Wiesz, że to i mój ulubiony typ. Boski, jak zawsze moja Mistrzyni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny haft! Uwielbiam takie monochromatyczne samplery!

    OdpowiedzUsuń
  25. Musiało stać się coś bardzo złego że zaprzestalas prowadzić tak wspaniałego bloga.

    OdpowiedzUsuń