Translate

poniedziałek, 31 stycznia 2022

BLUE ROSES SAMPLEER



Witajcie po malutkiej przerwie. Dlaczego piszę malutkiej. Zauważyłam że nasze blogi poruszają się bardzo bardzo wolno. Niby mało komentarzy, a jednak w statystykach wszystko widać . Dlatego wiem ,że tam jesteście tam po drugiej stronie internetu. Jestem dziś by pokazać Wam mój nowy Sampler na lnie w 5 kolorach.



Wiecie do dawna że kocham się w Samplerach , a od niedawna sama tworzę wzory i jestem bardzo szczęśliwa kiedy coś nowego powstaje. Najpierw projekt rodzi się w mojej głowie. Potem tworzę jego schemat. Czasem pomiędzy tymi dwoma długimi procesami bardzo elektryzuje. Tylko tak mogę to wyrazić.Następny krok - wyszywam Sampler według zaprojektowanego wzoru i robię poprawki. Za każdym razem jest kilka błędow , brakujące XXX przesunięcia i takie tam podobne sprawy. Robię zdjęcia z procesu jak mój Sampler powstaje i pokazjuę na moim koncie na Instagramie. Kiedy Sampler jest gotowy , a wszystko dokładnie sprawdzone , skupiam się na wyprodukowaniu gotowego schematu wraz z opisem w dwóch językach , naszym rodzimym i angielskim internacjonalnym. Na koniec cieszę się moją pracą. 



Jak Wam się podoba w zgaszonych niebieskościach i bieli. Muszę przyznać , że mi bardzo .                  Ktoś mówi o mnie Chwalipięta. Możecie tak mówić . Nie zabraniam .


 Czas na spowiedź jak to jest zrobione.


Rozmiar motywu: 220 x 250 krzyżyków

Wielkość wzoru 18 x 20 cm.

Materiał : Zweigart MURANO nr 3021 kolor naturalny len , 32 x 34 cm minimum.

3 pasma muliny DMC kolor B 5200 i po jednym paśmie kolorów 3753,932,931,3750 DMC 

Ten Sampler wyszywałam używając dwóch z sześciu nici muliny.

Wzór dostępny w formacie pdf i xsd , a na specjalne życzenie mogę przesłać zestaw do haftu (wzór plus nici i materiał).


 

Wszystkich , którym podoba się mój nowy projekt zapraszam do kontaktu pod tym postem lub na moją skrzynkę mailową 

jopitztal@wp.pl


Dziękuję , że jesteście ze mną. 

Pozdrawiam i lecę do kolejnego projektu. Też będzie w podobnej kolorystyce , ale całkiem inny temat. Tak sądzę teraz , ale kto wie co powstanie.

Joanna






7 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita! To jest piękne,zachwycił mnie ten sampler :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze mnie zachwycają takie prace, cudny sampler. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No,nareszcie😊kto to widział tak milczeć?Asiu,przecudny,pięknie wykonany,w Twojej kolorystyce,jak widzę. Dlatego tym bardziej ciekawi mnie,co powstanie następnym razem... Pozdrawiam ciepło w ten zimowy czas...

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDO! nie mogę się napatrzeć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sampler. Bardzo lubię podziwiać Twoje prace na lnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne życie wiedziesz i dzielisz się z nami swoją artystyczną wrażliwością. Bądź błogosławiona.

    OdpowiedzUsuń