Translate

wtorek, 18 maja 2021

ROSERAIE SAMPLER

  

Witajcie!

Pragnę Wam przedstawić moje nowe dziecko. 



Moja perełka. Niesamowicie się cieszę że udało mi się ten projekt pociągnąć od A do Z . Już myślałam , że porywam się z motyką na słońce , ale taki miałam zapał , że nawet we śnie widziałam ten projekt  i nie dawał mi spokoju. 



Na kolejnych zdjęciach pokazuję Wam jaki był proces tworzenia tego jak go nazwałam ROSERAIE SAMPLER czyli różany ogród. Nazwa francuska bo Sampler ten jest inspirowany projektami  histoires de lin.
Uwielbiam Samplery tej autorki a , że wyczerpałam już prawie wszystkie dostępne projekty to tak jakoś mnie naszło stworzyć własny. Taki mój i udało się. Jestem mega zadowolona.



Jak wiecie pierwsze próby projektowania mam już za sobą. Mój MORSKI SAMPLER projektowałam przy pomocy polskiego programu ABAKAN. Już Wam o tym pisałam , więc nie będę się powtarzać. Ogólnie dla mnie okazało się to bardzo męczące i trudne , choć osiągnęłam cel. I powiem , że zamiast mnie zniechęcić do projektowania , zachęciło mnie do poszukiwania programu bardziej profesjonalnego i intuicyjnego. Po 100 próbach wreszcie znalazłam to co było mi potrzebne.



Tak więc sam projekt zajął mi ponad miesiąc. Wiadomo , że nie robiłam go codziennie i przez 8 godzin , bo całym sekretem jest wena , a ona jak wiadomo nawiedza nas niespodziewanie i nie trwa 24 godziny na dobę. W tak zwanym międzyczasie robiłam mnóstwo poprawek bo wciąż byłam niezadowolona w 100 % . I tak sobie ten proces przez miesiąc trwał w najlepsze. 



W tym samym czasie na tamborku powstawał kolejny Sampler Histoires de lin , który Wam pokażę innym razem , w na tablecie rósł projekt ROSERAIE SAMPLER. Po miesiącu miałam wszystko gotowe. Tak wtedy myślałam i byłam z siebie dumna jak przysłowiowy paw. Zabrałam się za drukowanie i wyszywanie. W czasie pracy okazało się , że niepotrzebnie wydrukowałam sobie schemat haftu , bo i tak ciągle korzystam tylko z tabletu i robię poprawki. Okazało się , że wkradły mi się błędy . Zwykła drobnica , gdzieś zgubiony krzyżyk , gdzieś za dużo o jeden i takie tam podobne historie.



A na koniec niespodzianka. Po przygotowaniu całości w wersji PDF , którą chętnie się z Wami podzielę za drobną opłatą ( wsparcie by mogły powstawać kolejne projekty ) , okazało się że  Samplerowi brakuje literki Y i W , a ja tak skrupulatnie wszystko liczyłam , odkreślałam i odhaczałam. No cóż widocznie jakiś  chochlik mi pomagał . Tak więc na zdjęciach tych literek nie zobaczycie , ale w projekcie PDF już są naniesione , więc wszystko gra i buczy. PDFu są dwie wersje oczywiście w naszym pięknym Języku Polskim i internacjonalnym , czyli Angielskim.

Pozdrawiam Was bardzo bardzo bardzo.
Joanna


Informacje o Samplerze:

Rozmiar motywu: 248 X 246 krzyżyków.
Wielkość wzoru: 31 X 31 cm.
Materiał : biały Zweigart Verdal 40 ct nr katalogowy 3495.( jeśli masz dobry wzrok to polecam )
3 motki muliny DMC 930 lub Anchor 1035 lub Twój ulubiony kolor.
Ten Sampler wyszywałam przy użyciu jednej z sześciu nici muliny.
Uwaga: Używając innego rodzaju tkaniny należy dokładnie przeliczyć potrzebną wielkość materiału i ilość muliny.

Zapraszam do odwiedzin mojego konta na Instagram joflorence8




19 komentarzy:

  1. Piękny sampler zrobiłaś:))podziwiam Cię za ten wzór:)ja mam problem z wyhaftowaniem a co dopiero z wymysleniem:)Brawo Ty:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za piękne słowa. Z haftem to jest tak. Staram się codziennie dla relaksu kilka krzyżyków zrobić a po tygodniu okazuje się , że jest ich całkiem sporo. Moja złota zasada najwyżej 2 prace na tamborku kolorowa i monochromatyczna. Nie mogę się rozpraszać. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Is a beautiful design, congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  3. No wspaniale! Zaglądam do Ciebie od dawna, choć sama nie haftuję. Podziwiam to mrowie wyhaftowanych samplerów - zawsze są piękne i dopracowane. Domyślałam się, że talent nie będzie drzemał w ukryciu i w końcu stworzy coś dla świata.
    Życzę 100 000 sprzedanych projektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Zajrzałam do Ciebie i widzę że masz również niecodzienny talent FRYWOLITKA - to jest dla mnie magia. Wspaniałe rzeczy tworzysz. Czy mogłabym u Ciebie coś zamówić. Byłoby miło połączyć siły. Mam w głowie pewien plan , ale bez frywolitkowego serduszka mini to mi się nie uda.Napisz co o tym myślisz. Pozdrawiam Cię serdecznie.

      Usuń
  4. Cudeńko!!Bardzo mi się podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu za miłe słowa , które jak zawsze mobilizują do pracy.

      Usuń
  5. Wow, śliczny i dobór kolorków rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za uznanie i pozdrawiam Cię , choć życie blogowe troszkę przygasło to miło się spotkać w blogosferze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i profesjonalny sampler. Bądź z siebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa i już szykuję niespodziankę

      Usuń
  9. Projektowanie to już wysoooooki level:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny 😍 Też zrobię ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. This is beautiful! How can I purchase the pdf?

    OdpowiedzUsuń