Translate

środa, 28 kwietnia 2021

SKOK NA SAMPLER UDANY

Witajcie !


Na początek muszę przyznać życie tak pędzi , że zupełnie nie mogłam zasiąść do napisania posta na moim Blogu. Trochę to wszystko w sumie przykre. Od ostatniego posta minęło sporo czasu , ale mam co pokazać i to jest dobra wiadomość. Na początek pragnę podziękować Wiedzącej za info co się dzieje w komentarzach pod moimi postami. Zupełnie nie zdawałam sobie z tego sprawy co Ci NIEGRZECZNI wypisują . Udało mi się troszkę pousuwać jako spam i zobaczymy czy nie wrócą. Napiszcie mi koniecznie jak to u Was wygląda i czy macie też podobny problem.


A teraz czas się pokazać. Czas pokazać co robiłam gdy mnie nie było w blogosferze.
Wydziubałam nowy zapowiadany Sampler do mojej różanej kolekcji. Wzór znajdziecie tutaj pattern is here . Pokażę Wam jak wygląda ta publikacja poniżej.


W tej fantastycznej gazetce znajdziecie kilka wzorów na piękne Samplery. Celowo nie pokażę zawartości bo mam w zanadrzu jeszcze jeden Samplerek z tej publikacji do pokazania , który był zapowiedziany przed kilku laty , przed
moim zniknięciem.


Czas na informacje techniczne.Wzór nazywa się ROSES A GOGO stworzony przez Panią Clothide Chevreau.  Materiał na którym powstał to bardzo drobniutka ( 8 krzyżyków / 1 cm ) mieszanka lnu i bawełny niewiadomego pochodzenia. To ten sam materiał na którym wyszywałam mój Sampler RÓŻÓWO WŁOSKO BOSKO. Kolor materiału to bardzo jasne latte. Do wyszywania zgodnie ze wzorem użyłam 28 kolorów muliny DMC , biorąc z 6 nici tylko 1. Mój haft ma rozmiar 31x20 cm - wspaniale minimalny taki jak lubię.



Podczas pracy nad tym malutkim cudeńkiem postanowiłam nie zapeszać i nie pokazywać procesu pracy , gdyż na prawdę nie byłam pewna czy podołam z taką drobnicą ponownie i czy wystarczy mi siły i cierpliwości. Okazało sie że nie było tak ciężko jak się spodziweałam , choć środkowy wianuszek kwiatków zajął mi ponad tydzień wytężonej pracy.


Zaczęłam za namową Maji 71 z bloga TYMCZASEM  publikować moje samplery i inne fotki na Instagramie pod nazwą JoFlorence8 więc tam też można mnie spotkać i zobaczyć co tworzę obecnie.
Wnioski z posiadania i publikowania na Instagramie są proste - szybko łatwo dużo lubią to podlajkują  zaobserwują. Jest tam pewna namiastka społeczności ale blog to zupełnie coś innego personalnego po prostu moja opowieść i pasji i temu nie da się zaprzeczyć. To jest grunt dlaczego ciągle tu wracam i oby tak było zawsze. Blog to też slow life w tym pędzącym świecie. Chwilo trwaj . Cieszę się na Wasze wszystkie odwiedziny i choć wiele moich blogowych znajomych już nie publikuje to ja staram się wrócić . Buziole dla Was i do następnego posta , a mam już na niego ciekawy pomysł i bardzo interesujący temat. Odkryłam wspaniałą aplikację do projektowania samplerów i coś tam stworzyłam.  

Joanna




22 komentarze:

  1. Jak zawsze pięknie, co tam pięknie - zachwycająco! Twoje prace są naprawdę godne podziwu, dobór tkaniny, precyzja i elegancja... cudo. Zaraz zajrzę do instagrama. Chciałabym mieć taki wzór w swoich zapasach ale już kiedyś szukałam tej publikacji i niestety nie znalazłam. Ten odnośnik, który wskazujesz nie działa ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj . link już działa. dziękuję Ci za piękne słowa które jak zwykle są wielką motywacją dla mnie.

      Usuń
    2. Ach, moje słowa to tylko skromny wyraz wielkiego uznania ;)Wyszywam trochę (a samplery najbardziej lubię)to wiem co piszczy w tych ślicznych kwiatkach i literkach ... Dziękuję za link, doszperałam się wczoraj do egzemplarza na amazonie ale z Francji nie wysyłają i chyba kupię w tym włoskim sklepie. Czy korzystałaś może z ich oferty?

      Usuń
    3. Tak korzystałam kilka razy i wszystko gładko się potoczyło , tylko trzeba czasem trochę dłużej poczekać , ale my mamy cierpliwość prawda. Ja sobie wyświetlam tę stronkę po angielsku i jakoś idzie. Sklep jest ogromny więc trzeba dokładnie wpisać czego się szuka lub poświęcić dużo czasu na przesiewanie . Ściskam Cię mocno

      Usuń
    4. dziękuję bardzo za wskazówki, teraz w majowy weekend będę szperać :) serdeczności i... no cóż pokazuj swoje prace, zawsze to inspiracja dla tych ze spóźnionym refleksem ;)

      Usuń
    5. Już mam! ale się cieszę :) a wzór ze strony 38 to moja nowa miłość ;)Jeszcze raz dziękuję i serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
    6. Cieszę się że mogłam być pomocna. pozdrowienia

      Usuń
  2. Asiu,wiesz, bo już pisałam, ale mimo to... powtórzę: perełka, maleńkie cudeńko... przesyłam kwietniowe uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci za miłe słowa i też pozdrawiam słonecznie

      Usuń
  3. Przepiękny sampler z moim ukochanym motywem różanym! Coś fantastycznego :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję Ci za miły wpis. To zawsze motywuje do pracy nad kolejnymi projektami. Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny haft. Miłej majówki 🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za motywujące słowa i przesyłam pozdrowienia

      Usuń
  6. Samplery są piękne ale te z motywami kwiatowymi mają swój urok i wdzięk!
    Kolejna śliczna praca!❤
    Pozdrawiam🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za uznanie i też pozdrawiam.

      Usuń
  7. Bardzo lubię podziwiać Twoje delikatne samplery. Przepięknie wyszedł. U mnie też mimo,że wciąż haftuję to jakoś brakło mi weny do blogowania. Instagram też pokryła pajęczyna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Tak jak pisałam w poście świat pędzi a my wyszywamy i trochę brak czasu na blogowanie . Czasami warto się zatrzymać i pokazać swoje skarby . Życzę Ci tego wytchnienia i pozdrawia .

      Usuń
  8. Pięknie wyszło. Podziwiam wspaniały efekt po mozolnej pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję i przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Patrzę i myślę, że w końcu przyjdzie czas i złapie igłę i stworze coś kolorowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrzę, patrzę i nie mogę przestać...to jest tak piękne, że brakuje mi słów. Kolorystyka idealna..

    OdpowiedzUsuń