Translate

poniedziałek, 28 lipca 2014

SZYDEŁKIEM W KÓŁKO.....


Witajcie!

Wreszcie zakończyłam mój projekt szydełkowy. Zakochałam się w nim bez pamięci . To bardzo wdzięczny wzór , podobny do lokomotywy Tuwima , ale odwrotnie. Najpierw szybciutko praca postępuje , szybko widać efekty , a im dalej tym praca coraz bardziej wyhamowuje i każde okrążenie to wiele minut do wydziergania.



Wdzianko powstało z 6 motków  HIMALAYA MERCAN BATIK kolor 59508 i ledwo wystarczyło mi włóczki. Bardzo spodobał mi się za to melanż kolorów , taki w sam raz letni i świetnie pasuje do leciutkich , zwiewnych sukienek.



Robiłam go bardzo długo z uwagi na moje inne projekty i zajęcia twórcze , ale wreszcie zdążyłam dobrnąć do końca kolejnej pracy i jestem z siebie dumna.


Na pewno nie poprzestanę na tym jednym modelu , gdyż ten znalazł już swojego nowego właściciela - moją siostrę . Mam nadzieję , że będzie jej się miło nosił i pomyśli wtedy o starszej siostrze w każdym miejscu na ziemi , gdzie tylko się osiedli.


Możliwości dziergania tego cuda jest niezmiernie wiele. Wzór można zaczerpnąć z popularnych szydełkowych , okrągłych serwet na stoliki kawowe. I w tym modelu i w innych wystarczy tylko dobrze wykombinować rozmieszczenie otworów na ręce i robić w kółko i w kółko aż do skończenia pracy.


Modelką zdecydowała się zostać moja miła koleżanka , zgodziła się by pozować na bałtyckiej plaży z tym cudeńkiem , jak je nazwała. Ania dzierga na drutach namiętnie i kto wie , może zainspirowałam ją by pomysł szydełkowy przełożyła na druty , bo w tym temacie jest też sporo wzorów serwetowych , tylko technika inna.


Kolor dzianinki idealnie pasował do pięknych ognistych aninych włosów , a atmosfera wody i piasku przy zachodzie słońca pozwoliła na zrobienia tych fajnych fotek.

Zachęcam wszystkie szydełkujące dziewczyny do zrobienia sobie takiego kolorowego fikuśnego wdzianka , idealnego na lato.

Joanna

PS. Wzór dla zainteresowanych opis i schemat , można zapisać zdjęcie i powiększyć na swoim kompie.



 Kilka fotek jak powstawało kółko.



Początek robótki.




I ciąg dalszy schematu.




Oraz inne warianty kolorowych wdzianek z tej samej włóczki.





35 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba. I zestaw kolorów i wzór i pasuje do modelki i nadmorskich krajobrazów...
    Cudne!
    Może się zdecyduję...
    m.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu sama mam na koncie "kołowiec" na drutach z długimi rękawami na koncie-wg projektu niezastąpionej Doroty(Swetry Doroty}...hihihih ino prawie mam ...bo czasu brak na zakończenie:))) Na szydełku wyszedł ślicznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Wyszło przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście bardzo letnie kolorki :) Świetny pomysł, wykonanie perfekcyjne, czego chcieć więcej? :) Chyba tylko duplikatu tego cudeńka :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory piękne, idealnie pasują do morskiej plaży :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołowiec wyszedł super :) A kolorki rzeczywiście fantastyczne...
    Pozdrawiam wakacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wdzianko :) Jak skrzydła wielobarwnego motyla.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomysłowe, bardzo kolorowe, radosne, wakacyjne :))). Świetne kolorki i pięknie się układają w tym wzorze :).

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny ten skołówany sweterek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekny, cudne kolorki i pieknie wyglada na modelce:) Moze kiedys i mnie pokusi, aby takie cudo zrobic:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wdzianko, widać, ile pracy Ci ekosztowało. Ale efekt wspaniały! Na pewno na ulicy robi furorę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to wdzianko, już się przymierzam do zrobienia takie sweterka, ale jakoś ciągle mi coś wyskakuje. Czy mogę prosić o przybliżenie schematu? I łopatologiczne wyjaśnienie co i jak?
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne wdzianko .
    Kołowce bardzo mi się podobają .
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wdzianko super! A te widoki...jak ja bym chciała być nad morzem ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealne wdzianko nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałyu kołowiec!
    Aśka, gdzie Ty taką plaże masz bezludną?
    Ja byłam w Gdańsku...tam ręcznik w ręcznik :-(((

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne wdzianko, pięknie u Ciebie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak gdzieś do połowy posta miałam nadzieję że już, już Cię poznałam! Ale dla rozgrzeszenia powiem że Ania świetnie prezentuje się we wdzianku i zapewne to zaleta figury i koloru włóczki którą wybrałaś.
    Gratuluję ukończenia kolejnego projektu i podziwiam za umiejętność robótkowania na plaży. Ja tylko marzę żeby przetrwać dzień na plaży i nie potrafię się wyluzować w upale i piachu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne wdzianko, bajeczne kolory!!! Modelka na pięć plus:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory! Dosłownie buchają energią. Wdzianko pierwsza klasa, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem pod wrażeniem, wyszło Ci szydełkowe arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię takie kolory :) U mnie zielono-granatowy kołowiec na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Koleżanka bardzo trafnie nazwała cudeńko :) Po prostu marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna! A kolory jak w jeziorze, tu niebieska granatowa woda, tu zielone odbicie drzew, tu jasne kamienie na brzegu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. o matko!!! cudo!!! i te kolory :) podziwiam cię i twoje zdolne ręce :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne wdzianko:) i kolorki pięknie się ułożyły:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczności tworzysz. Podziwiam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne wdzianko a kolory moje ulubione :) widać, że włożyłaś w to mnóstwo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dzień dobry. Piękne kolory i piękne wykonanie zamierzam się do zrobienia takiego samego jeszcze tylko wełnę kupić i do dzieła :) czy mogłabym poprosić o schemat nr 1. jestem początkująca i potrzebowałabym takie zdjęcie gdzie widać ile oczek najpierw przy przejściu do kolejnego okrążenia. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Ile słupków jest w pierwszym okrążeniu, na starcie??

    OdpowiedzUsuń