Translate

środa, 16 marca 2011

ZAPISANE MARZENIAMI


Marzenia-warto je mieć , trzeba marzyć , lecz czy o nich nie zapominamy? Co chcieliśmy osiągnąć dziesięć lat temu i co z tego wynikło? Ja już wiele marzeń przetraciłam w rzece życia.

Teraz mam zamiar to zmienić. Będę zapisywać swoje plany i drogi życiowe , a przede wszystkim zapiszę marzenia. Nie będzie to pamiętnik-tylko miejsce na marzenia i ważne dla mnie plany.






Dla tak istotnych zapisków powstał słodki notesik. Jeden dla mnie , a drugi dla mojej siostry , który niebawem do niej pojedzie. Obie uwielbiamy Francję , więc nie mogło zabraknąć maleńkiego akcentu. Na początku powstały dwa hafciki. Wyszywane wielokolorową mulinką DMC nr 99 na białej Aidzie 18.




Nastepnie wycięłam z delkatnie pastelowych arkuszy A4 kwadraty o bokach 20x20 cm.
Na jeden notesik potrzebowałam 5 kartek. Poskładałam je na 8 trójkatów , widać to na zdjęciu powyżej.



Kartki poskładałam w ten sposób , aby powstały mniejsze kwadraty o bokach 10x10 cm. Posklejałam je klejem introligatorskim , dopasowując w odpowiedni sposób ( kleiłam na przemian- układając środek kartki do rogów i na odwrót , aby notes dobrze się otwierał).




Sklejone kartki trafiły na 12 h pod prasę ( kilka tomów encyklopedii ). W tym czasie zajęłam się komponowaniem okładki. Potrzebowałam dwóch kartoników 10x10 cm na przód i tył. Na początek na wybrany materiał naszyłam kanwę z haftem , a gdy było gotowe naciągnęłam materiał na karton i umocowałam po lewej stronie nitką , dobrze napinając .




Klejem do materiałów umocowałam na spodzie kartonika tasiemkę i przykleiłam go do wysuszonych , poskładanych kartek. Tak samo postępowałam ze spodnią częścią.


Moja siostra padnie jak otworzy skrzynkę na listy . Na pewno posypią się zamówienia na kolejne notesiki i znów będę miała dużo , dużo roboty.
Lubię tworzyć i chcę to robić zawsze! To będzie pierwszy wpis do mojego notesu z marzeniami.




Musicie koniecznie zrobić sobie takie cudo!!!!!!!!!
Zapisujcie się na candy , czekam na was zawsze w moim Mglistym Śnie.
Joanna






38 komentarzy:

  1. Cudowny notesik. Pięknie wykonany. Ten hafcik, te wstążeczki i karteczki. Trzeba mieć marzenia. Ja też stale marzę , a teraz to najbardziej o kwiatach w ogrodzie, o słońcu i tarasowym życiu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto marzyć i zapisywać to w tak ślicznym miejscu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci by Twoje marzenia się spełniły, i te małe i te duże. To prawda, że życie płata nam różne figle i o jednych marzeniach zapominamy, na inne gdzieś zabrakło czasu... Też tak mam. Trzeba po prostu o nie dbać, a Twój notesik na pewno Ci w tym pomoże. Przeuroczy! Ładny ten róż.
    Zapraszam na moje Candy:
    http://mondu-robotkowanie.blogspot.com/2011/03/candy-urodzinowe.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Asieńko ,no cóż...zawsze miałam dobre zdanie o swojej inteligencji...i skomnośći..hihi..ale ni w ząb nie pojęłam ,jak wykonać ten notesik...no czarna magia:)...ale piękny jak marzenia...Marzenia mają tę właściwość,że kiedy się spełniają tracą swój status....ale czynią miejsce na kolejne...czego Ci życzę...Joasiu mam jeszcze jedną prośbę,czy mogę wykorzystac na prezent Twoje wzory xxx z klatką i ptaszkiem?...czy nie będziesz mieć nic przeciwko temu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, niesamowity ten Notes z Marzeniami,
    i jak starannie wykonany, pozazdrościć sprawnych raczek :))i pomysłu.
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny notesik! Wiesz, ja kiedyś zapisywałam swoje marzenia i co najważniejsze, zaznaczałam te, które się spełniły:) Czyli prawie wszystkie!!! Muszę wrócić do tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki i wykonanie! Jestem zachwycona Twoją pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Очень красиво получилось и необычно!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny pomysł i na prawdę piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zasmucił mnie komentarz który pozostawiła Qra Domowa. Chciałam opisać wam jak najlepiej jak zrobić taki notesik. Wiem ,że przepis jest dosyć zawiły , ale gdy same użyjecie swoich kreatywnych umysłów , to przekonacie się ,że to bułka z masłem. Cierpliwosci!!!!
    Ps Ilość godzin pracy przy notesikach to 2,5 h haft , składanie notesu i szycie aplikacji 20 min , 12h suszenie.Więc nie ma tu nic trudnego. Trzeba tylko rozpocząć i gotowe. W razie jakichkolwiek pytań kontaktujcie się ze mną na moją pocztę joannaradziun@wp.pl.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! i te kolory, naprawdę podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne cudeńka - jak marzenie ! Powinnaś zamieszkać w Cornwell w NZ - miasteczko artystów miałabyś tam same bratnie dusze!

    OdpowiedzUsuń
  14. He he.... już dla samego takiego notesu warto mieć marzenia....
    Dla mnie rewelacja, choć przyznam Ci się, że i ja nie do końca załapałam o co chodzi (ale wybacz tak chciwie chciałam doczytać do końca, wrócę i przeczytam jeszcze raz i jeszcze raz).

    Poza tym.... nigdy nie próbowałam zapisywać marzeń.... może to błąd....

    Zrobiłaś cudo Joasiu :))) Hafty przepiękne!!!

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Notesik sam w sobie jak marzenie. Piękny, dopieszczony w każdym calu.
    Zaintrygowały i mnie te karteczki, a dokładnie sposób ich "montowania" ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. matko, ile razy do Ciebie wejdę tyle razy ugrzęznę wśród tych cudowności na długo ... zapełniłabym cały dom tymi wyszywankami, cuda

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech marzenia sie spelniaja i nam nie przepadaja, slabo rymuje, ale Tobie tego winszuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny! Zycze spelnienia marzen gdy juz je zapiszesz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Supcowośliczniuchne!!!1

    OdpowiedzUsuń
  20. Notesik megasłodki! Haft prześliczny i w bardzo ładnych odcieniach :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiekny.Jak marzenia,ktore nas nie opuszczaja.

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze, rewelacyjne, zaraz to wypróbuję, pozdrawiam i gratuluje pomysłu !!!! ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny notes , świetny pomysł i wykonanie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetny pomysł! Trzeba będzie wypróbować. :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana,stale mnie czymś zaskakujesz-notesik cudowny i pewnie zapisane w nim marzenia zawsze się spełnią,czego Ci z serca życzę.Pozdrawiam Cię pięknie i do szybkiego-mam nadzieję-zobaczenia.Maja
    Zobaczyc minę Twojej Siostry po otworzeniu koperty-BEZCENNE :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny notes! Ja marzeń też nie spisywałam, nawet niewiele ich miałam...a może zapisane marzenia mobilizują nas to tego, żeby je spełnić ?
    Kiedyś przeczytałam coś takiego: Uważaj!marzenia się spełniają! :)
    Dziękuję bardzo za wzory na kartki wielkanocne :* już dotarły :) są ładniutkie,ale dopiero po niedzieli wezmę się za ich haftowanie ( jeszcze nieudolne)
    Pozdrawiam,
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  27. Niezwykłe, piekne i pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  28. Po prostu rewelacja! Życzę Ci, aby wszystkie Twoje marzenia zapisane w tym notesiku się spełniły! Pozdrawiam!

    Cyber Julka
    http://cyberjulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. No cudo..faktycznie cudo..gratuluje..

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale piekne,poprostu cudo!

    zapraszam do mnie na Candy:
    http://jewellerybijou.com/candy

    pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialny pomysł i jaki piękny efekt! :))
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniały notesik, cudnie wykonany!
    Ach , mieć taką siostrę jak Ty - to skarb!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie wykonany notesik. Cudny. Słodziutki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Hejo Mamusiu!!
    Piękne pierpółki robisz...jest BoSkO
    Zobacz też mojego bloga www.co-ja-robie-tu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń