Translate

czwartek, 27 listopada 2014

SPOSÓB NA ŚWIĄTECZNE DEKORACJE


Witam!
Już czas na świąteczne dekoracje!
Tak sobie pomyślałam , choć jeszcze listopad w kalendarzu. Wiem jednak , że wiele blogów już zaczyna się stroić , więc mój też. Wszak na progu już grudzień.


W pracowni nowe porządki lniano - szaro - bieluśkie. Wiele dekoracji z ubiegłych lat , ale są też nowe , które zaraz wam przedstawię.


Dziś mowa będzie o szklanym lampionie .
Udekorowanym w bardzo ascetyczny sposób , za to wielce efektowny.


Co będzie potrzebne do tej dekoracji. Po pierwsze niebanalny słój , lub inne szklane naczynie. Możliwości jest wiele. Ja użyłam wysokiego , stareńkiego słoja z napisem ,, WECKA " Dwie maleńkie szyszki , najlepiej z kosówki , wstążkę i szpagatowy sznurek , gruboziarnistą sól , małą bombkę oraz sztuczny śnieg. 



Do efektu iluminacji posłużyły mi ledowe lampki dekoracyjne na baterie , dostępne w castoramie w każdym większym mieście. Można użyć z powodzeniem świeczki i też będzie pięknie wyglądało.


Lampki zasilane są 3 bateriami ,, paluszkami " i można je ukryć bezpiecznie w soli , nie trzeba ciągnąć żadnych kabelków i szukać gniazdka. Latarenkę w tej formie można umieścić dosłownie w każdym miejscu i cieszyć się jej urokiem. Sposób bezpieczny i uroczy. Szyszki pobielone śniegiem idealnie pasują do zimowego nastroju. Zapraszam na kolejne świąteczne dekoracje już w kolejnym poście. 

Joanna


25 komentarzy:

  1. No to czekam na następny post! Czy może być jeszcze piękniej?
    U mnie też powoli stroję dom na świąteczny czas!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lampion bardzo klimatyczny, idealnie pasuje do Twojej pracowni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...a dopiero wakacje były... Ja się chyba jeszcze nie wylogowałam z trybu letnio-jesiennego, dwa dni temu u mnie było plus osiem stopni i słoneczko, więc szron dzisiejszego poranka mocno mnie zdziwił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słój wygląda niesamowicie bajecznie! Już nie mogę się doczekać kolejnych propozycji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł z tym lampionem! Zapraszam do mnie na GIVEAWAY! co prawda w b&w, ale może gwiazdki chociaż będą w Twoim stylu :) Pozdrawiam, nie mogę doczekać się następnych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały pomysł! Będę niecierpliwie czekać na następny post... :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny lampion, wygląda bardzo klimatycznie i pasuje do tego przytulnego wnętrza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie ośnieżone dekoracje...moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonały pomysł :) W życiu bym na to nie wpadła ;)
    Pozdrawiam ciepło,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne i nastrojowe ;) w Twoim stylu i klimacie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny pomysł:) Lampion wygląda cudnie.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny lampion taki klimatyczny biały och gdybym znalazła te lampki na baterie tez bym zrobiła...hmm szukam i szukam i nie ma:[
    Piekny :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne. Utworzył się miły, przyjazny nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza dekoracja, wprowadza w klimat świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny lampion. Ja dziś robiłam wianek. Piękne wnętrze i ten cudowny żyrandol.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne dekoracje i super pomysł na klimatyczny lampion :) Super jesteś świetna :) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  17. Zrobiłaś przepiękne zdjęcia. Napatrzeć się nie mogę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu bajkowo....Super....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, chyba też muszę się za jakiś zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny lampion. Zauważyłam beżową poduchę z śnieżynką, która bardzo mi się podoba. Kiedyś znalazłam taki wzór haftu w internecie, ale był tak mały, że ciężko było go odczytać:(
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń