Translate

środa, 18 stycznia 2017

KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY


Witajcie!
Sampler z poprzedniego posta jeszcze się robi , a ja już wypatruję końca by rozpocząć kolejny projekt , tym razem kolorowy. Pochodzi on z tej samej publikacji co Sampler Różowo Włosko Bosko , który jest na banerku mojego bloga. To znów włoska robota. Jak ja to lubię. Lubię zamienić białą nić i len na kolorowy zawrót głowy.



Mulinki już w gotowości , a kolorów jest 28 , niestety nie wszystkie zmieściły się na fotce. Ale już widać , żę będzie pięknie. Zamiast królującego u mnie lny będzie aida 18 koloru ecru. Tak jest w projekcie i nie chcę tego zmieniać. Przecież autor wiedział co robi najlepiej.


Dla ułatwienia pracy z kolorami robię sobie takie oto przydatne kartoniki. W tym wypadku są dwa , każdy ma po 14 otworków w kształcie serca. Obok dziurki umieściłam znak graficzny ze schematu i nr koloru nici.


Do czego mi to służy , po pierwsze już na początku pracy umieszczam sobie na przyborniku jeden odcinek muliny. ( Z pasma od strony nr nici wyciągam delikatnie dwie i pół długości nitki. To dla mnie optymalna długość do haftu. ). Kiedy zacznie się zmienianie kolorów co kilka krzyżyków będzie mi łatwiej to wszystko ogarnąć i nie pogubić resztek nici , które jeszcze można wykorzystać.
Polecam ten sposób wszystkim , którzy kochają się w kolorowych haftach.
 

Całość spakowałam do podręcznej torebki DMC by w domu panował porządek przez ten czas , kiedy Sampler będzie powstawał. Jeszcze nie otrzymał on ode mnie nazwy roboczej , więc może jakieś propozycje.?

Joanna
 

22 komentarze:

  1. Będzie pięknie! :D
    I fajny sposób na uporządkowanie sobie pracy!
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne masz wszystko zorganizowane:)
    A sampler zapowiada się cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haft zapowiada się wspaniale. I takie piękne kolory.
    Podziwiam Twoje przygotowania do pracy i porządek.
    Chciałabym, żeby u mnie to tak wyglądało.
    Pozdrawam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny piękny sampler będzie powstawał:)
    Co do nazwy roboczej to może WIOSENNY SAMPLER ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. SAMPLER DZIKA RÓŻA to moja propozycja na nazwę, nowego,kolejnego pięknego haftu.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna nazwa. Zaklepuję ją dla tego projektu. Dzięki.

      Usuń
  6. Piekne kolory :) Cudny bedzie!! I fajny pomysl z organizacja nici !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolory, sampler zapowiada się cudnie:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny samplerek, ma piękne kolorki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna kolorystyka, piękny sampler :))) z przyjemnością będę oglądać kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna organizacja :)piękny wzór wybrałaś, już go gdzieś podziwiałam. Z miłą chęcią będę oglądać twoje postępy :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny sempler!
    Kiedyś dostałam od mojej znajomej charakteryzatorki taki ogromy organizer - piórnik, uwielbiam go i podobnie jak Ty przygotowuje sobie zawsze w nim wszystko do aktualnie haftowanego wzoru. Bardzo ułatwia ogarnięcie miejsca pracy.
    PS. Dasz znać Joasiu jak dojdzie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Bedzie piekny sampler. Lubie takie pastelowe kolory.
    Pozdrawiam An

    OdpowiedzUsuń
  13. Sampler będzie naprawdę prześliczny :) A organizacja wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wzór, piękne kolory, powodzenia w haftowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie piękny sampler! Mam ten wzór, czeka w kolejce do wskoczenia na tamborek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne kolory, sampler będzie cudny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem jak widzę nie pierwszym kibicem tej pracy!
    To będzie super!

    OdpowiedzUsuń
  18. 40 Funny Illustrations Proves That The World Has Changed For The Worse https://goo.gl/mE6zfU

    55 Funny Illustrations of Two Kinds Of People In The World https://goo.gl/6GbZPy

    45 Illustrations presenting the Brutal Realities of Life https://goo.gl/dmCEkW

    Funny Illustrations Of Living As a Giraffe Or a Crocodile https://goo.gl/9sZWH3

    OdpowiedzUsuń