Translate

wtorek, 27 lipca 2021

WYNIKI CANDY



Witajcie!
Już się melduję i napiszę co i jak . Miało być rozstrzygnięcie zabawy , a nie było . Złośliwość rzeczy martwych nastąpiła. Mój stary,  ale zadbany laptop nagle odmówił współpracy , podła mu bateria na amen i poleciał od razu do serwisu. Dziś go odebrałam i niezwłocznie piszę dla Was ten post. Mój blog i wszystkie do niego hasła i logowanie mam tylko z pozycji laptopa i nie chęć tego zmieniać.

Trochę mi smutno , gdyż mocno czuję , że ERA blogowa się skończyła , mało kto tu zagląda i na inne blogi też. A szkoda wielka szkoda. Dla mnie to nie jest problem ani powód do zamykania mojego Mglistego Snu . Będę pisała i pokazywała dalej co u mnie na tamborku siedzi , bo to mój pamiętnik , pamiętnik mojej twórczości , gdzie są ważne dla mnie opisy co jak gdzie kiedy czym i na czym .




No to zaczynam. Do zabawy zgłosiło się 8 osób ,  tak myślę ,bo trudno to określić kto co miał na myśli zostawiając komentarz . Uznałam , że skoro tak Was mało to wrzucam wszystkie imiona do błękitnej miseczki. I losuję , a co mi tam. Dużo pracy wszak nie było , a to dla Was przecież lepiej , bo mniejsza konkurencja.



Świadków losowania też nie było , ale to przecież nie Lotto , chociaż może dla niektórych. Oczywiście żartuję troszkę. Maszyna losująca poszła w ruch i wszystko już zaraz będzie jasne. 




Yes Yes Yes !!! Projekt mojego Samplera o ciekawej nazwie MAINAU otrzymuje w wersji PDF


 Jess
( please contact the winne by e-mail jopitztal@wp.pl in order to claim the prize)


Dziękuję za udział w moim Candy . na pocieszenie obiecuję że to nie ostatni mój projekt i nie ostatnie rozdanie. Dla ciekawskich napiszę że kolejny sampler już jest na warsztacie a jego powstawanie możecie śledzić na moim Instagramie joflorence8. Jak będzie gotowy to obfocę i oczywiście opiszę wszystko z detalami na moim blogu. 





Komu szczęście nie dopisało , a chciałby mieć mój MAINAU Sampler w swojej kolekcji i cieszyć się jego wyszywaniem zapraszam do kontaktu mailowego . Wzór z opisem wykonania dostępny w wersji Pdf lub papierowej.

Pozdrawiam Was upalnie i nie poddawajcie się z Waszymi blogami .

Joanna

24 komentarze:

  1. Thank you!!! Thank you!!! Thank you!!! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje <3
    Ja też traktuję blog, jako pamiętnik moich prac. Niestety ostatnio jakoś odrzuca mnie od igły.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Jess :)Cieszę się, że mogłam wziąć udział w tak rzadkiej obecnie zabawie. W dalszym ciągu chętnie tu zajrzę. Mam przy tym nadzieję, że era blogów jeszcze nie przeminęła. Ja również jestem wierna blogowaniu, bo to tak jak napisałaś mój robótkowy pamiętnik. Ale odwiedzających jakby coraz mniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że do mnie zaglądasz. To bardzo miłe. Ja może niezbyt często ale jestem tutaj też. Buziak

      Usuń
  4. I ja zauważyłam,że bardzo mało ludzi zostało w blogosferze.Ja zostaję.Jestem tu już ponad 10 lat .Co prawda coraz mniej robię,ale pomysłów wciąż dużo,tylko jakoś z chęciami gorzej:)Wiele osób przerzuciło się na instagram,bo tam prędzej,bo tak łatwiej:)Niedawno przeglądałam swoja listę blogów które czytałam i połowa była zlikwidowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że my jednak pomimo zmian jesteśmy tutaj i to my mamy szczęście że blogi jeszcze możemy pisać. Ja też bardzo lubię je czytać . Pozdrowienia.

      Usuń
  5. Wieki nie wchodziłam na Twojego bloga Asiu, aż wreszcie udało mi się go znaleźć.
    Cieszę się, że nadal prowadzisz bloga, tyle świetnych blogów poszło w zapomnienie.
    A Twoje sample.... ech marzenie. Muszę przemyśleć zamówienie u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh bardzo Ci dziękuję za miłe słowa i cieszę się że do mnie zaglądasz. Buziak.

      Usuń
  6. A ja ciągle czytam blogi. U siebie piszę niestety tylko kilka razy do roku, ale jednak nie rezygnuję. Myślę Asiu, że określenie bloga jako pamiętnika jest bardzo trafne, dla wielu z nas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak Ja . Czytam i mało publikuję ale jestem. Pozdrawaim Cię

      Usuń
  7. Jest trochę blogów hafciarskich, tylko trudno je znaleźć. Na ogół wokół jednego bloga kręcą się te same osoby.
    Sampler bardzo ciekawy, chociaż na razie to nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że mnie znalazłaś . Pozdrowienia.

      Usuń
  8. Asiu, dobrze że będziesz pisała dalej. Ja nie potrafię się zmobilizować do wpisów. Z komputera nie mam czasu a z telefonu nie potrafię..... wszystkie zdjęcia mam na telefonie, to nie poprawia sytuacji. Jak wszystko w życiu: tylko zmiana jest pewna. Obserwuję na IG ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu. Ja czasem się mobilizuję i cieszę się że do mnie zaglądasz obojętnie gdzie się spotykamy ważne że jesteśmy i inspirujemy. Buziaczki

      Usuń
  9. Przeoczyłem Candy :) ale ostatnio wszystko przelatuje mi koło nosa..ja tez mam wrażenie, że era blogów przemija albo sie zmienia...szczególnie tych które idą w samą komercje a szkoda bo na fb czy innych mediach nie znajdzie sie tego co daje ta społeczność..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ty mnie nie opuszczasz i zaglądasz tu do mnie.Buziole

      Usuń