Translate

piątek, 22 marca 2013

STARYCH FOTOGRAFII CZAS(R)

 Witajcie!
Już tak dawno mnie nie było na blogu , ale byłam bardzo , bardzo pochłonięta nowym projektem. Zakładałam , że nie będzie on tak czasochłonny , jak się niebawem okazał. Dziś jednak nie mogę jeszcze uchylić rąbka tajemnicy , gdyż chcę , by wszystko było ostatecznie zakończone.
Mogę za to pokazać wam co wykopałam na strychu i co zagościło w moim gościnnym pokoju.


Zdjęcia rodzinne w pięknych złoconych ramach , wszystkie oryginalnie oprawione , potrzebowały tylko szmatki z ciepłymi mydlinami , by zalśniły na ścianie. Niektóre ramy , z reprodukcjami otrzymały nowe wnętrza , czyli zdjęcia obu naszych rodzin .


To był mój pomysł , by zawiesić te wszystkie przypruszone siwymi włosami zdjęcia w pokoju gościnnym. Mogę wóczas moim gościom pokazać historię mojej rodziny i opowiedzieć co nieco o naszych przodkach ich losach i rodzinach.


Jestem zachwycona starociami , to już wiecie , i w nie każdym pokoju jest biało. Muszę przyznać , że te zdjęcia oddają klimat mojego domu , no może brak tu tylko koloru drewna mebli. Moja pracownia tylko jest biała i to też czasami , gdyż wystrój wciąż ulego metamorfozie.


Joanna

17 komentarzy:

  1. Owalna ramka przecudna, ale masz skarby.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękny perełkowy czepiec ma ta pani!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się zachwycam właśnie i już kombinuję czy dam radę zrobić sobie takie na własny ślub już za niecałe 2 miesiące :D

      Usuń
  3. Joasiu... dobrze uczyniłaś, że wyciągnęłaś na światło dzienne te cudne fotografie rodzinne ...
    ja niestety mam tylko parę sztuk starych zdjątek na dodatek wszystkie malutkie
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł,takie zdjęcia wiele mówiąc o przywiązaniu do rodziny.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj prześliczne te zdjęcia, szczególnie to ostatnie zasługuje na to aby wisiało w pięknej ramce a nie leżało na strychu.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe skarby! Ja też jestem miłośniczką starych fotografii, a złocone ramy jeszcze dodają uroku. Jestem ciekawa tego nowego projektu :)
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny pomysł, ja tez uwielbiam stare zdjęcia. Jest jednak pewien szkopuł- radzę je zeskanować zanim wyblakną. Szkoda by było pamiatek rodzinnych.
    Pozdrowienia serdeczne i zapraszam do siebie
    zielenie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe! Uwielbiam historię zawartą w starych fotografiach! Dobrze, że je wyeksponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takie zdjęcia to skarb, dobrze, ze wyszły z ukrycia.
    Nie dość, ze stare to jeszcze z duszą.
    Czekam na uchylenie rąbka tajemnicy nowego projektu:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Owalna ramka wymiata! Wspaniała! A zdjęcia cudne, zwłaszcza stroje Kobiet są niezwykłe, piękne, historyczne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ramka owalna to po prostu marzenie!A zdjęcia cudowne.Też lubię czar starych zdjęć...

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam czar starych fotografii

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia piękne, jak ze starego kina - bardzo jestem ciekawa kim była ta kobieta....jak żyła...W nowej ramie nabrała tajemniczości

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnych i radosnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie dekoracje - z klasą i historią.
    Od razu chciałabym się dowiedzieć kim były osoby na tych zdjęciach, poznać ich losy...

    OdpowiedzUsuń