Translate

sobota, 30 marca 2013

JUŻ WIELKANOC



Wszystkim tym , którzy zaglądają na mojego bloga , tym , których jeszcze nie poznałam , tym z którymi koresponduję w sieci i tym moim znajomym , którzy podpatrują co się u mnie dzieje , a w szczególności mojej siostrze , która spędza święta z dala od domu ze swoim dr T. pragnę życzyć samych miłych i słonecznych chwil spędzonych w domowej cieplutkiej i rodzinnej atmosferze. Znajdźmy czas na miłe spotkania i leniuchowanie , co przy tej pogodzie nie powinno być trudne. Mamy w końcu zimę prawdziwą w Wielkanoc , cieszmy się zatem takim stanem , nie marudźmy , bo kiedy znów nas spotka taka niespodzianka nikt nie wie.




W starej formie o małym dość rozmiarze taką oto słodycz można sobie ukręcić. Baba śliczna pachnąca oczywiście Wielkanocna. By udała się doskonale przepis też na ciasto był nie byle jaki , bo od mojej Kochanej Babci Lili , która dla mnie piekła takie rozkoszne słodycze w mojej młodości. Wykopałam zatem z dna szuflady jej sprawdzony przepis i zakręciłam , w lewo i w prawo coś dodałam i polukrowałam , a do środeczka dekorację z bukszpanu utknęłam.
Jajko też malowałam tradycyjną metodą Babci przy użyciu pszczelego wosku i ołówka ze szpilką. Co prawda moja babcia jajka barwi łupinami cebulowymi , ale na pewno mi wybaczy ten niebieski syntetyczny , ale za to spożywczy barwnik.



Jednym słowem CUDOWNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

                                                                                         Joanna


30 komentarzy:

  1. witam Jonno,
    przesylam ci Wielkanocne pozdrowienia duzo radosci i pogody ducha.Jajeczko wyszlo slicznie napewno babci ci wybaczy.
    Maggi

    OdpowiedzUsuń
  2. Joasiu,
    zdrowych, pogodnych Świąt, ciepłych i rodzinnych. Agnieszka

    Ps. Baba wygląda smakowicie, a pisanka śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najserdeczniejsze życzenia zdrowych,radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy,
    smacznego jajka, mokrego dyngusa,a także odpoczynku w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, rodzinnych i radosnych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownych rodzinnych świąt !!! cudowna forma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz zdecydowanie dobre podejście- potraktujmy zimę jako niespodziankę:)
    Spokojnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych, spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych i pięknych Świąt

    Pozdrawiam serdecznie
    Marta
    http://marta-berceuse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, wesołych i spokojnych Świąt Wielkanocnych !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzajemnie Zdrowych i spokojnych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Radosnych i spokojnych Swiat Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  12. Rodzinnych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Joanna srdečně pozdravují a přejí krásné a radostné Velikonoce)))Pavlína

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych Świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Radosnych i Spelnionych Swiat !

    Tez mam taka forme :) uwielbiam w niej piec, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne życzenia wielkanocne Joanno! :) Babcia z pewnością wybaczy niebieski :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. spokojnego i radosnego świętowania Joasiu !

    OdpowiedzUsuń
  18. Joasiu spokojnych i radosnych swiat,pozdrawiam milutko irena

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę miłych,spokojnych Świąt...

    OdpowiedzUsuń
  20. Joasiu:)ja takiej pięknej zimy to nawet w grudniu nie miałam:)))aż się chce spacerować w tych płatkach:))pozdrawiam i miłego świętowania życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Dzisiaj Ksiądz mówił, ze najstarsi ludzie nie pamiętają takiej Wielkanocy, więc może rzeczywiście uczestniczymy w czymś wyjątkowym :-)
    Serdeczne życzenia na ten wyjątkowy czas Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wesołych świąt:)piękna babka wyszła, ja upieklam swoje w czwartek no i znikneły w 1 dizen:)Twoja wyglada smakowicie i bardoz podoba mi sie ta forma:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknych, spokojnych Świąt Wielkanocnych z kwitnącymi gałązkami Wiary, Nadziei i Miłości.... Pozdrawiam ciepło z radosnym Alleluja. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  24. Asiu Wesołych Świąt w gronie rodzinnym :)
    głaski dla czarnuszka od Liśki :*

    OdpowiedzUsuń