Translate

czwartek, 25 czerwca 2015

NOWY SAMPLER NA WAKACJE



Witajcie!

Dziś przygotowania do wakacji , oczywiście robótkowe. Plany jak zwykle wielkie , a co uda się zrobić to dopiero się okaże.


Mam taką wąską ścianę w mojej pracowni , ma ona 33 cm szerokości i już dawno postanowiłam ją zapełnić , lecz nie mogłam znaleźć odpowiedniego wzoru na Sampler. By był tak wąski , by pasował do rozmiaru ściany i bym mogła pokusić się jeszcze o oprawę , czyli ramkę i passepartout. 


Z braku odpowiedniego schematu byłam już bliska zaprojektowania własnego wzoru , ale cały czas myślałam o tym , czy na wakacjach będę miała dość czasu i przede wszystkim skupienia , by podołać wyimaginowanemu projektowi. Jakoś zdawało mi się , że nie. Zawsze na wakacyjny wyjazd zabierałam Sampler z gotowym schematem i jednym kolorem nici czyli białym . Tak było mi łatwiej , co prawda popełniłam na wakacjach w połowie sampler różany , ten drobniutki , ale lato było wówczas bardzo deszczowe i kapryśne .


Mam jeszcze do ukończenia inny projekt Samplerowy , ale też jest dość skomplikowany i wiele zabiegów trzeba wokół niego uczynić , więc zabiorę go w razie czego , ale i tak zacznę mojego chudzielca na lnie.


Schemat sam wpadł mi w ręce , jak na zamówienie. Oglądając projekty w internetowym sklepie zobaczyłam go w nowościach. Ktoś podsłuchiwał moje myśli i to tak daleko aż we Francji , czy co ? Pomyślałam , pomierzyłam i okazało się , że idealnie spełni moje wymagania , poza tym będzie kolejnym Samplerem do mojej kolekcji na lnie , a można go zakupić TU
Zakupy robi się w jednej z opcji elektronicznie , czyli wysyłasz kasę , i zaraz pojawia się link pod którym gdy otworzysz jest udostępniony wzór wraz z opisem do pobrania. Trwa to błyskawicznie i tak powinno być zawsze. Zatem do dzieła Joanno , powiem sobie w pierwszym dniu wakacji. 

Mam jeszcze do zrobienia chustę Gail , którą zaczęłam niedawno , miałam już 1/3 i wszystko sprułam i robię od nowa. Ma być perfekcyjna tylko moja , własnoręcznie utkana , jak pajęcza nić i oczywiście w moich ukochanych lazurowych kolorach. 

Czeka jeszcze w kolejce mój kołowiec , który nazwałam ośmiornicą. Jest gotowy , ale potrzebuję do współpracy moją letnią modelkę Anię , bo tylko ona zapozuje w mojej  ośmiornicy najpiękniej , jak zawsze. Wówczas dowiecie się dlaczego tak go nazwałam. 

Jak uporam się z Gail , marzy mi się Semele. Na pewno pokonam ten szal przy pomocy Maji 71 , która jak zawsze zaproponowała mi pomoc na dobry początek.

Ja chyba zwariowałam , brać sobie na głowę tyle różnych projektów , no cóż tak mam , ale zawsze uda mi się dobić do portu.

Dziękuję , że jesteście zawsze ze mną w tych zmaganiach.

Joanna


15 komentarzy:

  1. Plan masz. Powodzenia w realizacji!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam patrzeć na Twoje zdjęcia.... Powodzenia, na pewno dasz radę! :) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest plan, teraz tylko go zrealizować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne plany. Bede kibicowac przy realizacji! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Plany ambitne - powodzenia i udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow... ale będzie piękny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Super. Ja w mojej sferze robótkowej żyje w kompletnym chaosie. Kilka rzeczy czeka na wykończenie, ale póki co sezon w ogrodzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne plany:) Z Twoimi zdolnościami na pewno robótki wyjdą pięknie:) Trzymam kciuki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny sampler wybrałaś!
    No i jakie ambitne plany masz na wakację :))
    Dzięki za namiar na sklep. Też mi się marzy sampler. Nawet już mam kupiony w Casa Cenina schemat tylko czasu wciąż brak:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do pracy Joanno ;)
    Sampler wybrałaś piękny. Trzymam kciuki i za dobrą wakacyjną pogodę ale i za czas na wyszywanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia. Bardzo podoba mi się post i pomysł. trzymam kciuki:)

    Byłabym wdzięczna jeżeli znalazłabyś chwilkę i oceniła moją ostatnią pracę, bo zależy mi na opiniach kilku blogerek wnętrzarskich:) Z góry bardzo dziękuje : http://kopytkowa.blogspot.com/2015/06/nowy-plakat-tym-razem-w-stylu.html

    Pozdrawiam, Zuzia;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę trzymać kciuki, żeby ambitne plany się udały.
    Chciałam też wspomnieć o zdjęciach - są kosmicznie piękne! Absolutnie cudne, zazdroszczę, ale mam też wzór, do którego mogę dążyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No i tradycji stało się zadość! !
    Jest wakacyjny sampler na lnie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Plany są!Powodzenia i miłego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń