Translate

sobota, 11 lipca 2020

DUŃSKA WYSPA


Witajcie .
tak sobie ją wyobraziłam .




Małą duńską osadę położoną gdzieś na Bałtyku. Może to Bornholm ze swoją latarnią morską , któż to wie. 



Dawno tam nie byłam , więc nie wiem co się na tej pięknej wysepce zmieniło. Mam jednak cichą nadzieję , że kompletnie nic. Tak byłoby najlepiej dla tej pięknej wyspy , jej mieszkańców i dla nas odwiedzających.


Czar wspomnień pozostał i natchnął mnie to stworzenia takiej oto maleńkiej dekoracji na kawałku pływającego drewna. Miłe zajęcie i jakoś tak mnie odświerzyło , choć wciąż dziergam mój kolorowy samper. Wszystkim życzę miłych letnich dni.

Joanna


16 komentarzy:

  1. Uwielbiam morskie klimaty i wszystko co z nim związane, właśnie wróciliśmy z nad morza...i już za nim tęsknię❤
    Piękną osadę stworzyłaś, podziwiam za kreatywność! Miłych wakacji!😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za Twój komentarz. Cieszę się że są ludzie którzy tak jak ja kochają morze.

      Usuń
  2. Joasiu, cudna i bardzo pomysłowa dekoracja, przywodzi na myśl fajne chwile :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agness cieszę się że mogłam dać ci chwilkę wspomnień.

      Usuń
  3. Baśniowe skojarzenia, a wyspa taka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Elu też pięknie dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  4. Joasiu... jak dawno nie byłam u Ciebie na blogu... śliczna praca.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że stare przyjaźnie blogowe powracają . Dzieki za miłe słowa . Buziole.

      Usuń
  5. Super pomysł....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciłam się! Jaki fajny pomysł... Latarnia jak żywa:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę mnie zawstydziłaś , ale cieszę się kiedy moje prace wzbudzają emocje . To ogromna radość. Będę działać dalej. Obiecuję.

      Usuń
  7. Wspaniała praca! Detale zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zawsze detale są dla mnie bardzo ważne. Nadają sensu całości , można z nich odczytać wiele. Bardzo Ci dziękuję . dalej coś dłubię i niedługo pokażę. Buziaki.

      Usuń
  8. Hej Joasiu, pamiętasz mnie jeszcze :) właśnie dziś o Tobie pomyślałam odnalazłam (po przeprowadzce) prezent z patyczków od Ciebie rok 2010 :)
    Moc pozdrowień

    OdpowiedzUsuń
  9. Jasne Gosik że pamiętam. Sporo czasu i wody upłynęło , ale najbardziej się cieszę że znów blogowy świat odżywa . Ściskam Cię mocno. Pisz maila do mnie koniecznie to się zdzwonimy i pogadamy.

    OdpowiedzUsuń