Translate

czwartek, 28 maja 2020

NA RÓŻANO



Witajcie!
Dziś jest u mnie na różowo różano. Wszędzie różane krzewy kwitną nie zwracając uwagi na dziwny czas. U mnie też zakwitła piękna róża pośród samplerowego zamieszania.




Malutki wzór z serii Samplerów do mojej kolekcj . Na biotextilowym lnie wyszedł na prawdę przepięknie i delikatnie. Rozmiar haftu 16x15 cm. Robi się szybko i przyjemnie w niespełna tydzień. Oczywiście zależy kto jak szybko dzierga i ile ma czasu pomiędzy swoimi obowiązkami. Zaczęłam jak zwykle od środeczka i akurat to była moja róża. W opisie kolory muliny podane są tylko dal Firm DMC i RICO , a ja z braku innych możliwości musiałam użyć ANCHOR. Pomimo że przeszukałam i kombinowałam z tabelami przelicznikowymi tych trzech firm , to nie byłam w pełni zadowolona z koloru róży jakie zaleca autor schematu. Poszłam więc do sklepu i na czuja wybrałam 5 kolorów , które mi najbardziej się podobały. Wiadomo ilu ludzi , tyle spojrzeń . ( ANCHOR 78, 76, 75, 73, 271). Myślę że wyszło świetnie. Z tej serii mam jeszcze trzy inne samplerki. Z makiem , ten u mnie odpada , jakoś taki nie mój , Z chryzantemą , też mam dziwne skojarzenia , i z fioletowym chyba anemonem lub coś podobnego i ten mam zamiar jeszcze popełnić. 




Dziękuję Wam dziewczyny za miłe komentarze , które zawsze dają mi kopa do działania .

Joanna

12 komentarzy:

  1. Ja bym pewnie pół roku wyszywala to cudo! 😀 Piękny obrazek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Zwykle przesadzasz. To praca na tydzień najwyżej. Buziak

      Usuń
  2. Fenomenalny hafcik, ta delikatność i elegancja... :) A możesz powiedzieć, gdzie można dostać takie wzory? Wyobraziłam sobie całą serię, z tymi kwiatkami, które wymieniłaś...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wzór mam w swoich zasobach , mogę się podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały haft, idealnie wykonany. Taki pełen delikatności, cudowne romantyczne barwy, w ogóle to niesamowicie romantyczny haft, budzi zachwyt. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super...Pracy kosztowało ale wyszło wspaniale...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny efekt. Gratuluję i pozdrawiam serdecznie 🌺🌻☘️

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko idealnie dopasowane, róża prezentuje się cudnie. Pozdrawiam😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały sampler, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń