Translate

poniedziałek, 30 marca 2020

WILD ROSES SAMPLER



Witajcie!
Na dwa fronty też można działać. Już nie raz mi się to udawało. Plan jest za każdym razem taki sam. Kiedy mam dużo czasu lub wiem że nic się nie wydarzy , bądź nie mam planów , wtedy mogę zabrać się z kolorowy WILD ROSE SAMPLER.( Trzy lata bez haftu i wreszcie zaczęło się coś dziać.)


Jest też w moim życiu czas , kiedy nie mam wolnej głowy , lub w kółko coś odrywać będzie moją uwagę od haftu , wtedy biorę do ręki len i wyszywam moje białe samplery na lnie. Na przykład sampler jest idealny na długą podróż. Nie ważne czym mamy zamiar się przemieszczać i ile godzin . Monochromatyczny wzór nadaje się do pociągu , samolotu , na plażę ( jak ja już bardzo tęsknię za latem) , na plac zabaw , na wczasy , ale nie mogę go wyszywać w aucie ( bo prowadzę , takie czasy nastały) , na statku nie próbowałam ale zamierzam.


Wystarczy tego gadania. A wiec co tu mamy. Piekny WILD ROSES SAMPLER. Wzór z kupionej kilka lat temu włoskiej gazety ( Kiedyś bywało fajnie w Empiku , teraz wszystko jest w necie, do pobrania lub kupienia ).Niestety nie powiem Wam jaki tytuł i nr , wszystko co było jest stracone. Ale wzór mam. I to mnie cieszy. Czas , czas i jeszcze raz czas , potrzebuję teraz czasy by go dokończyć. 


Na razie pokazuję tylko kolorową zapowiedź . Na środku piękny wianuszek różany , co będzie dalej to niespodzianka dla Tych , którzy po raz pierwszy zetknęli się z tym wzorem , a dla Tych którzy znają wzór będzie do obejrzenia moja interpretacja. Kanwa oczywiście bardzo drobna , ale o tym w kolejnym poście dotyczącym tego Samplera.

Pozdrawiam wszystkich gorąco w te zimne dni.

Joanna

PS. Moim zdaniem w życiu liczy się 
CALM& BALANCE
Dwa piękne angielskie słowa. 
Tego Wam życzę.

21 komentarzy:

  1. Przyjemnego wyszywania - haft jest prześliczny :)
    Dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Violka. Zdradzę Ci że już jest gotowy. Buziole

      Usuń
  2. Przepiękny będzie ten sampler, a Twoje uwielbiam w każdej postaci:-)
    Wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa. Sampler już gotowy . muszę tylko opublikować. Ściskam Cię

      Usuń
  3. Przepiękny wianek, a sampler mi się od dawna podoba. Zdrowia życzę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Ze zdrowiem u mnie dobrze. Staram się odbudować siebie a to jest długi proces. Buziole

      Usuń
  4. Przepiękny haft. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie kolejne cudo! Już pięknie się prezentuje❤ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest zdradzę moją tajemnicę . Pozdrawiam Cię

      Usuń
  6. Pracy dużo ale zapowiada się uroczo...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulka Dzięki za miłe słowa. My lubimy tą pracę prawda?

      Usuń
  7. Prześliczny wzór i wspaniale dobrane tło dla niego. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to racja . Autor to wszystko pięknie zaplanował. Pozdrawiam

      Usuń
  8. Cudooo, myślałam, że porzuciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wiesz staram się nie poddawać. Buziole.

      Usuń
  9. Dzień dobry :) Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga.https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny wzór , sama przyjemność usiąść do takiego haftu. A tak poza tym to szkoda , że tak rzadko bywasz na blogu, lubię oglądać twoje prace.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. POd spodem odp .
      dawno bloga nie używałam i tak to wyszło.

      Usuń
  11. Kochana Jasmin . Postaram się postarać starać. Dziękuję że mnie motywujesz. Moja przerwa w publikowaniu , robieniu czegokolwiek trwała więcej niż 3 lata . Trudne sprawy osobiste mnie dopadły i przydusiły. Teraz staram się odbudować a to proces. Dziękuję Ci za miłe słowa i obiecuję poprawę.

    OdpowiedzUsuń