Translate

poniedziałek, 19 lipca 2010

WYSZPERANE NA TARGU I WYGRANA


Mamy w mieście taki ryneczek , gdzie ludzie handlują wszystkim czym się da. Przeważają warzywa i chińskie ciuchy , ale w jednym narożniku rozkładają się typy z pod ciemnej gwiazdy. Zawsze mają pełno książek , jakichś majsterkowych staroci , niepotrzednych nikomu rzeczy. Wśród tego bałaganu można jednak znaleźć coś prześlicznego i  " uratować " to od zapomnienia.


 


Cała sztuka to mieć czujne i wprawne oko. Czasem tam po coś wpadnę tak przejazdem i wiele razy nic mi się nie podoba , aż wraszcie jest ten szczęślwy dzień.


 


Bulionóweczka bieluśka jak się patrzy potrzebowała tylko porządnego szorowania. Pochodzi  z fabryki porcelany Tułowice i nie mam pojęcia jaki jest jej wiek , ale jest tak prześlicznie wykonana , że będzie się cudnie prezentowała na moim kuchennym kredensiku.


 

Nigdy nie omijajcie takich miejsc. One kryją niepowtarzalne skarby i nie kosztują wiele. Przyjemnie jest coś wyszperać , wolę to sto razy bardziej , niż licytacje na Allegro.

Bądźcie szczęśliwe !

Joanna

Na koniec wyniki mojego różanego Candy.
Woreczek wypełniony suszonymi pączkami róż pojedzie do

JOLANNY

Czekam na adres domowy

Na pocieszenie dodam , że pracuję nad nowym prezencikiem do wygrania w kolejnej zabawie .

17 komentarzy:

  1. gratuluję Jolannie :)
    dziękuję za zabawę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolannie gratuluję i zazdroszczę,bo woreczek piękny :-)
    A ten ryneczek z typami spod ciemnej gwiazdy to chyba wiem gdzie jest-widzę go codziennie z okien mojej firmy :-)A najdokładniej narożnik z rzeczonymi typami :-) Bulionóweczka piękna,gratuluję udanych łowów.I cieszę się ogromnie,że już jesteś-oczywiście serdecznie zapraszam na wspomnianą już wczesniej kawkę :-) Maja

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję serdecznie! u mnie w mieście też jest taki rynek i rzeczywiście czasami można w takich miejscach wypatrzeć coś bardzo pięknego:)a Twoja zdobycz cudna! pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla Jolanny!
    Bulionówka piękna! Uwielbiam targi staroci - czasami chodzę chociażby pooglądać cudeńka i nacieszyć oczy - niekoniecznie kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję!!!
    W przyszłym roku sama nazrywam sobie pączków róż... ale tak ślicznego woreczka to niestety nie zrobię;-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję pięknej wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Jolannie, będę próbowała dalej w Twoich konkursach.Tak pieknych rzeczy dawno nie widzialam..
    Gratuluje zdobyczy, sliczna sosjerka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Wam obu. Tobie pięknego zakupu , a Jolannie wygranej

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wylosowanej i dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny fant upolowałaś! Gratuluję Jolannie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wylosowanej pięknego woreczka :0
    A bulionówka jest piękna..
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie...
    http://muszelka27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdecznie gratuluję Jolannie!!!
    A taki ryneczek jak Twój mam i ja :o)
    Uwielbiam go i uratowałam od zapomnienia już wiele cudowności!!!
    Twoja zdobycz to zdecydowanie sosjerka z podstawą - też mam taką w swojej kolekcji :o)
    Piękna jest!!! oj piękna!!!
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. jakże tu pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Narobiłam sobie zaległosci w blogowym świecie,jestem tam gdzie nie ma netu.
    podglądam zachłannie co u Ciebie,
    Pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej !!! W końcu udało mi się tu pojawić !
    Bardzo się cieszę z wygranej :))))))))))))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń